AktualnościInspiracjeOOH w Polsce

Jak sprzedać gumę do żucia?

Właściciel marki z segmentu FMCG ma na celu przede wszystkim sprzedaż jak największej liczby dobra w krótkim czasie.
Cel jest jasny i prosty, na pozór. W tym segmencie, przy ogromnej konkurencyjności, wprowadzenie w szybkim czasie kilku różnych brandów jest nie lada wyzwaniem dla marketera. Jest wiele czynników, które trzeba wziąć pod uwagę: zachowanie konsumenta, identyfikacja jego potrzeb, określenie sposobu komunikacji tak, aby trafić w gust a w konsekwencji doprowadzić do zakupu. Nie wystarczy pokazać jedną, wybraną cechę danego produktu, gdyż konkurencja w odpowiedzi za chwilę wprowadzi markę, która zaspokoi nie jedną, ale wiele potrzeb konsumentów. Marketerzy szukają więc takich kanałów dotarcia, które dają im wiele możliwości, które jak najpełniej pokazują użyteczność produktów. Przykładem marki, która w pełni komunikuje użyteczność produktu jest Orbit. Marka obserwuje zachowania ludzi, zapisuje sobie schemat ich aktywności w ciągu dnia i wykorzystuje tę wiedzę pokazując, jak Orbit może im towarzyszyć w dowolnym momencie.

W tym celu wykorzystano potencjał  nośników DOOH. Rano, kiedy najczęściej pijemy kawę, w kampanii emitowane są spoty
z hasłem „Kawusia wypita wbijaj Orbita”. W porze obiadowej przekaz brzmi: „Po każdym jedzeniu Orbit na zleceniu”,
„Orbit po obiedzie nie zostawi zębów w biedzie”. Na koniec dnia komunikację zamykamy spotem: „Pizza zjedzona Orbit resztki pokona”.

Nośniki DOOH idealnie współpracują z celem marki. Dzięki emisji spotów w określonej porze dnia Orbit pokazuje, ile razy w ciągu doby możemy potrzebować sięgnąć po gumę do żucia. Bez dodatkowych kosztów, zabawnie i precyzyjnie komunikuje się
z adresatami kampanii, używając spotów z różnymi hasłami reklamowymi. Wybierając do kampanii lokalizacje w miejscach
o największym natężeniu ruchu zwiększa szansę na pozyskanie nowych konsumentów.

Dzięki takiej komunikacji osiąga swój podstawowy cel: sprzedaje więcej.

Jet Line

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839-78-74
jetline@jetline.pl

© Jet Line 2018