AktualnościInspiracjeOOH na świecie

O tym, jak McDonald’s przepowiada pogodę i o tym, jak kreatywnie wykorzystać możliwości DOOH!

By 25 kwietnia 2018 No Comments

McDonald’s słynie z oryginalnych reklam i lubi zaskakiwać pomysłowością w realizowaniu swoich kampanii. Tym razem sieć McDonald’s w Wielkiej Brytanii uruchomiła niezwykłą kampanię DOOH, która zapowiadała prognozę pogody na nadchodzące dni.

Sieć słynąca ze smacznych burgerów połączyła siły z firmą MET OFFICE w celu przepowiadania pogody – nieprzewidywalnej zwłaszcza chyba w Wielkiej Brytanii – na gigantycznych ekranach LED w całym kraju.

W kampanii wykorzystano ikonografiki  przedstawiające posiłki z oferty restauracji. Wyglądem przypominały one ikony pogody, prognozujące zmieniające się warunki atmosferyczne na 5 nadchodzących dni.

Mapa pogody zastąpiła tradycyjne ikony m.in. burgerem przypominającym słońce czy pudełkiem z frytkami, zapowiadającym nadchodzący deszcz. Ta niekonwencjonalna forma przepowiadania aury została oparta o osiem elementów menu, które ukazują wszystkie zmiany zachodzące w kwietniowej pogodzie.

Ben Newman z działu kreatywnego firmy Leo Burnett London tak skomentował kampanię: „Nie ufaj meteorologowi. W kwietniu McDonald’s ma cię w zasięgu wzroku”.

Bierz przykład od najlepszych i zainspiruj się kreatywną realizacją DOOH!

Jet Line

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839-78-74
jetline@jetline.pl

© Jet Line 2018