uchwała krajobrazowa w Poznaniu

Czyżby znalazł się bicz na chaos reklamowy?
Kilka dni temu Głos Wielkopolski opublikował wypowiedź Prezydenta Poznania – bałagan reklamowy w Poznaniu został uporządkowany.

Rzecz bardzo ciekawa.
Reklamy w mieście zostały uporządkowane bez wprowadzenia uchwały krajobrazowej. Jak?
Otóż w banalny sposób.

Wszystkie reklamy znajdujące się na terenach miejskich (wiaty przystankowe, słupy reklamowe) albo już przeszły albo w najbliższym czasie przejdą pod zarząd spółki, która w całości jest własnością miasta. Wygląda na to, że ktoś myśli, że wystarczy zmienić właściciela nośnika reklamowego, aby problem skutecznej komunikacji w przestrzeni publicznej – w tym też komunikacji reklamowej – został rozwiązany.

Z wypowiedzią Prezydenta Jacka Jaśkowiaka można zapoznać się na stronie:
Prezydent Poznania o chaosie reklamowym w mieście