BLOG O MARKETINGU I REKLAMIE

BLOG O MARKETINGU I REKLAMIE

Blog + OOH = blOOH.

Witamy na blOOH, blogu o marketingu i reklamie - zwłaszcza outdoorowej.

Marketing i reklama zewnętrzna to obszerne zagadnienia. Tak jak produkty, marki, nasze zwyczaje, inne media i my sami – zmieniają się wraz z upływem czasu. Nie zmienia się jedno, czyli cel. Zawsze chodzi o skuteczne zwrócenie uwagi.

Przedstawiamy historię i współczesność, inspiracje i ciekawostki, doświadczenia innych i nasze własne. To wszystko z czystej pasji, bo outdoor to nasza praca i pasja.

Zapraszamy.

1% DLA ZWIERZAKÓW – przykład kampanii Fundacji „Przytul Psa”

1% DLA ZWIERZAKÓW – przykład kampanii Fundacji „Przytul Psa”

9 marca 2016 r. dostaliśmy od Fundacji na Rzecz Zwierząt „Przytul Psa” z Zalesia Górnego brief, pobrany ze strony jetline.pl, a dotyczący kampanii reklamowej. 3 tygodnie później rozpoczęła się miesięczna kampania, o której chcemy Wam opowiedzieć.

Czytaj Więcej
KIEDY CZAS ZACZĄĆ ŚWIĘTA…

KIEDY CZAS ZACZĄĆ ŚWIĘTA…

Są różne dyskusje o Świętach.
Niektórzy Amerykanie na przykład zastanawiają się, dlaczego ich reklamy nie są tak emocjonalne, jak europejskie, inni się cieszą, że w tym roku wcześniejsze reklamy z dzwoneczkami są im darowane z powodu do czerwoności rozgrzanych emocji wyborczych.…

Czytaj Więcej
DLACZEGO CIECHANÓW MNIE ZADZIWIA, czyli o pierwszej w kraju uchwale krajobrazowej

DLACZEGO CIECHANÓW MNIE ZADZIWIA, czyli o pierwszej w kraju uchwale krajobrazowej

Pierwszy raz zadziwił mnie w kwietniu tego roku, gdy jako pierwsze miasto w Polsce (i na razie jedyne), uchwalił uchwałę krajobrazową. Bardzo szybko okazało się, że przegłosowany przed radnych niewielki, 6-stronicowy dokument zawiera tyle błędów i absurdalnych zapisów, że bardziej przypomina misia z wyłupionym oczkiem i urwaną łapką, niż uchwałę regulującą ważny aspekt prawa lokalnego.

Czytaj Więcej
MURAL W GRUZJI. Malowidło wpisane w misję miejsca.

MURAL W GRUZJI. Malowidło wpisane w misję miejsca.

Na ulicach miast różnych krajów możemy podziwiać wiele ciekawych murali. Towarzyszą nam malowidła propagandowe, reklamowe, artystyczne, społeczne, a także estetyczne, związane z brandingiem miejsc. O tych ostatnich pośrednio będzie dzisiaj. Pośrednio, gdyż mural, który chcę Wam przedstawić, wpisuje się doskonale w przestrzeń miejsca, w którym został namalowany pod względem artystycznym i treściowym.

Czytaj Więcej