ŚWIETNE POMYSŁY i ich obrona.

ŚWIETNE POMYSŁY i ich obrona.

Zdarzyło się Wam kiedyś wpaść na świetny pomysł? Byliście pewni, że jego realizacja jest prosta / oczywista / konieczna a efekty zapewnią chwałę, sukces, satysfakcję i co tam jeszcze? A zdarzyło się Wam także odkładać ten świetny pomysł do szuflady, nie wierząc, no po prostu nie wierząc, że to robicie? Bo przecież to był naprawdę świetny pomysł?

Czytaj Więcej
DLACZEGO WARSZAWA nie może być Paryżem?

DLACZEGO WARSZAWA nie może być Paryżem?

Przechodząc obok prymitywnych form architektonicznych, powstających w Warszawie, jak za przeproszeniem gówna na trawniku, trudno nie mieć przeświadczenia, że Warszawa traci szansę bycia ładnym, ciekawym miastem. Trudno bowiem sobie wyobrazić, że nagle coś w tej tendencji ulegnie zmianie. Spółdzielczy „książęta” nadal będą malować bloki w seledynowe paski, a lokalni oligarchowie nie będą mieli ambicji i wiedzy, aby stworzyć coś innego niż polerowany marmur.

Czytaj Więcej
O DOBRYCH POMYSŁACH, na które ciężko się wpada

O DOBRYCH POMYSŁACH, na które ciężko się wpada

Najprostsze pomysły są najlepsze. Najlepsze pomysły najtrudniej wymyśleć.

Czasem chodzi nam coś po głowie, chodzi i chodzi i czujemy, WIEMY, że to właśnie o TO chodzi, że to właśnie na TO czekamy, i niby słyszymy co inni wokół mówią i że każdy ma swój pomysł i go broni i przekonuje pozostałych, ale co tam! Już nieprzytomni, nieuważni, pochłonięci polowaniem na tę jedną naszą myśl już – już mamy ją złapać , zatrzymać, uświadomić i już tylko doszlifować, kiedy nagle zadzwoni telefon albo trzasną drzwi i ta nasza taka fajna i taka obiecująca myśl zostaje wypchnięta przez inną, już nie tak fajną ale za to głośniejszą i mocniejszą, więc ta fajna gdzieś nam się gubi i żeby nie wiem, jak mocno chcieć ją wygrzebać z najciemniejszych mózgoschowków, ona już przepadła na amen.

Czytaj Więcej
TWÓJ zewnętrzny dział produkcji

TWÓJ zewnętrzny dział produkcji

Współpraca czy to z grafikiem freelancerem, działem graficznym wewnątrz organizacji czy też agencją kreatywną, mówiąc ogólnie dostawcą usług projektowo – produkcyjnych ma różny charakter. Może być projektowa lub stała, mniej lub bardziej kreatywna, czasem czysto techniczna. Zawsze jest bardzo ważna. W outdoorze to od niej (jak w żadnym innym medium), zależy jak Cię widzą. A wiadomo, jak Cię widzą, tak Cię piszą.

Czytaj Więcej
TARGI REKLAMY VISCOM w Duesseldorfie

TARGI REKLAMY VISCOM w Duesseldorfie

W dniu 09.11 zakończyły się 3 dniowe targi reklamy Viscom w Duesseldorfie. Targi cieszyły się sporym zainteresowaniem, głównie ze względu na szeroki wachlarz poruszanych tematów. Zgodnie z charakterem prezentowanych materiałów - wystawców można przypisać do takich segmentów jak: druk cyfrowy, pos/dispaly, digital signage, sign making, oświetlenie LED.

Czytaj Więcej
O REKLAMACH i trantipultach

O REKLAMACH i trantipultach

Kampania długopisów marki PILOT

 

W kampanii długopisów marki PILOT, zaplanowanej na przełom wakacji i nowego roku szkolnego 
a realizowanej na naszych billboardach w ruchu, czyli MobiJetach, pewną rolę odegrał trantiputl. 
Czyli szwambuł. Czyli chochlik. 

Chochlik czyli trantiputl czyli szwambuł. Zanim przyjrzycie się uważnie zdjęciu i poszukacie efektów jego działania, poczytajcie o kampanii długopisów PILOT, bo jak rzadko kiedy, przypadkowy błąd wpisał się świetnie w kontekst kampanii a poczucie humoru i otwartość ludzi w dziale marketingu PILOTA przekuło pomyłkę w bardzo fajną akcję dodatkową.…

Czytaj Więcej
MOBIJETY w akcji

MOBIJETY w akcji

Dom mediowy Media Concept dostał takie zadanie: dotrzeć do młodych ludzi, mieszkających w 75
miastach i miasteczkach w 11 województwach z informacją o ofercie Spółdzielczej Grupy Bankowej.
Okazało się to proste. 

Skoro młodzież, to trzeba ich jakoś zaintrygować, zaproponować interakcję, wciągnąć do gry…

Gra to bardzo dobry pomysł.

Przy okazji warto pomyśleć edukacyjnie, wiedza o oszczędzaniu i inwestowaniu przyda się każdemu, znajomość produktów bankowych także. To najlepsza inwestycja, każda długofalowo działająca instytucja, na przykład bank, świetnie o tym wie.…

Czytaj Więcej
POLAK, WĘGIER DWA BRATANKI… rzut oka na reklamę zewnętrzą w Budapeszcie.

POLAK, WĘGIER DWA BRATANKI… rzut oka na reklamę zewnętrzą w Budapeszcie.

Rynek reklamowy na Węgrzech przeżywa ciężkie chwile. W ciągu czterech lat jego wartość obniżyła się o 30%. Branża reklamy zewnętrznej boleśnie odczuła wprowadzony w lipcu 2011 roku zakaz umieszczania billboardów bezpośrednio przy drogach. Dało to też impuls do dalszej konsolidacji.

Czytaj Więcej