NOON/NOON kreatywna komunikacja marki

Archiwum Jet Line 25 Sie 2014,
NOON/NOON kreatywna komunikacja marki

Nowoczesny marketing to już nie tylko sprzedaż i promocja produktów i usług, ale autentyczna rozmowa z Klientami, którzy mogą wyrazić swoje opinie, potrzeby, preferencje i spotkać się z otwartością ze strony marki. Komunikacja pomiędzy marką a Klientami powinna być zrozumiała dla odbiorcy, czytelna i prosta ale nie bezosobowa.

Skuteczna strategia komunikacyjna bazuje na kreatywnym pomyśle, dba o komfort i dobro swoich Klientów, oddziałuje na emocje i wpływa na kształtowanie ich lojalności.
Zatem informacja o marce powinna być skierowana do wszystkich zmysłów. Im więcej zmysłów jest zaangażowanych w odbiór komunikatów, tym większe prawdopodobieństwo, że marka i jej produkty lub usługi na długo zostaną w pamięci.

Podczas jednego z ostatnich spacerów po Warszawie natknęłam się na nietypowo i dobrze zakomunikowaną markę. Informacja o niej skierowana jest do wszystkich zmysłów potencjalnych Klientów:
wzroku, słuchu, smaku, węchu i dotyku.

 

zdjęcie 4

zdjęcie 1

zdjęcie 5

NOON/NOON to kreatywna komunikacja marki nowoczesnych, designerskich mebli,
których jakość i wygodę każdy z nas może sprawdzić w DESIGN STORE / MEETING SPOT
przy ulicy Pańskiej 98 w Warszawie. To nietypowe miejsce spotkań, w którym możemy napić się dobrej kawy, świeżego soku lub wina, zjeść pyszną sałatkę i spędzić czas
w estetycznych pomieszczeniach, testując tym samym meble, które przeznaczone są
na sprzedaż. Możemy na nich siedzieć, możemy się zdrzemnąć, wypić kawę w wygodnym fotelu
i zjeść obiad przy dużym, jadalnianym stole. Każdy z przechodniów może wypróbować, który z mebli będzie dla niego najwygodniejszy.

NOON/NOON to połączenie sklepu z kawiarnią/restauracją, miejsce spotkań projektantów
i fotografów, a także rodzaj galerii z minimalistyczną sztuką użytkową.
Jest to pomysł, którego komunikacja bazuje na relacjach – a to właśnie one decydują również
o tym, czy Klient do nas wróci. W ten sposób marka przywiązuje także potencjalnego Klienta do siebie, do miejsca i produktów.
Bo jeśli mebel jest wygodny, być może Klient restauracji zapragnie mieć go u siebie w domu?

Więcej na temat NOON/NOON można dowiedzieć się pod linkami:

http://www.noonnoon.pl/
https://www.facebook.com/noonnoondesign/

zdjęcie 5

 

 

 

 


Coś zwróciło Twoją uwagę? Napisz o tym do nas!