Nigdy nie ma się drugiej okazji, aby zrobić pierwsze wrażenie – zauważył Andrzej Sapkowski i dalej w książce, ustami swego bohatera, proponuje pójście na piwo. Jasne, piwo dobrze jest czasem wypić, ale dobrze też nie musieć pić piwa, którego się samemu nawarzyło. Na przykład nie wykorzystując szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia.

number seven created from text - illustration

30% decyzji o zakupie produktu ma związek z tym, jak wygląda opakowanie owego produktu i aż 90% całej oceny, którą mniej lub bardziej świadomie konstruujemy w głowie na czyjś temat, pochodzi
z pierwszych kilku minut spotkania. Pierwsze wrażenie jest ważne, więc jeśli idzie o czas, który sobie i innym dajemy na zrobienie lub wyrobienie pierwszego wrażenia jest tym bardziej cenny, skoro liczony w tak niewielkich jednostkach czasu.

Nawet jeśli trochę tu generalizujemy i nie zawsze uważamy, że nic dwa razy się nie zdarza, możemy przyjąć, że co do zasady tworzenie pozytywnych doświadczeń na dzień dobry jest milsze i jako takie pożądane. Wolimy przebywać w towarzystwie życzliwych osób, wolimy być obsłużeni przez miłego
i kompetentnego człowieka, wolimy kupować rzeczy czy spędzać czas w miejscach, które nam się podobają.

W Jet Line zajmujemy się reklamą zewnętrzną, outdoorem, komunikacją w przestrzeni, działaniami niestandardowymi, ambientem. Nasi Klienci chcą opowiedzieć o sobie swoim Klientom –
a my im w tym pomagamy. Prezentujemy marki, produkty, usługi, idee. Jesteśmy częścią procesu komunikacji, ogniwem łączącym nadawcę z odbiorcą. Działamy w przestrzeni, czasem ją zmieniamy, czasem  tworzymy. Zawsze staramy się zrobić dobre wrażenie na naszych Klientach,
to oczywiste, ale także dbamy o to, aby nasi Klienci zrobili jak najlepsze wrażenie na swoich.

Wiemy, jak wrażliwą i wymagająca formą komunikacji jest outdoor. W ciągu 20 lat funkcjonowania firmy zrealizowaliśmy kilka tysięcy kampanii reklamowych, bardzo wiele z nich wyprodukowaliśmy, trochę zaprojektowaliśmy, każda czegoś nas nauczyła, przede wszystkim  tego, że żadna,  pozornie najbardziej rutynowa czynność, w naszej branży nie może być traktowana rutynowo. Dotyczy to również, a właściwie możemy powiedzieć inaczej – dotyczy to w równym stopniu projektowania. Wyjątkową więc uwagę zwracamy na projekty outdoorowe, bo wiemy ile czasu ma odbiorca na kontakt z nimi.

Wiemy także, ile czasu ma szansę trwać efekt dobrze zaplanowanej i zaprojektowanej kampanii  outdoorowej.
Wiemy więc, że czas jest ważny i już kiedyś o tym pisaliśmy na naszym blOOHu.
Pytamy zatem: czy wiesz, ile czasu potrzebujesz, aby zrobić pierwsze wrażenie?