TARGI REKLAMY VISCOM w Duesseldorfie

Andrzej Maszewski 11 Lis 2013,
TARGI REKLAMY VISCOM w Duesseldorfie

Stoisko prezentujące najlepsze z wydawnictw drukowanych

W dniu 09.11 zakończyły się 3 dniowe targi reklamy Viscom w Duesseldorfie.

Targi cieszyły się sporym zainteresowaniem, głównie ze względu na szeroki wachlarz poruszanych tematów. Zgodnie z charakterem prezentowanych materiałów – wystawców można przypisać do takich segmentów jak: druk cyfrowy, pos/dispaly, digital signage, sign making, oświetlenie LED.

Druk cyfrowy, prezentowany był zarówno od strony dostawców rozwiązań i mediów, jak też wykonawców; przy czym targi pokazały bardzo silny rozwój technologii druku cyfrowego, który coraz śmielej zagarnia przestrzeń zarezerwowaną dla innych technologii poligraficznych.

 

Stoisko z maszynami drukarskimi fot.Behrendt & Rausch Fotografie

 

W obszarze display/POS szczególną uwagę przykuwała prezentacja nagrodzonych prezenterów w konkursie Superstar 2013;

Lista nagrodzonych i prezentowanych prac dostępna pod linkiem:

http://www.viscommesse.com/viscom_2013_the_winners_of_the_superstar_2013_are_announced_178.58.html

 

Jedna z nagrodzonych realizacji

 

Digital signage, prezentowany był dosyć skromnie w tej odsłonie targów; w przeciwieństiwe do producentów i dystrybutorów oświetlenia LED, którzy w imponującej ilości przekonywali do swoich rozwiązań.

Spektakularnie wypadły europejskie mistrzostwa w oklejaniu samochodów Wrap Star.

Ta dziedzina zawsze zdobywa szereg gorących kibiców dzięki niezwykłej widowiskowości.

 

Zawody Wrap Star, fot. Behrendt & Rausch Fotografie

 

Podsumowując, targi dawały możliwość obejrzenia istniejących rozwiązań natomiast nie zaskoczyły nowatorskimi, twórczymi technologiami.

Ciekawa natomiast była obserwacja kierunków w jakich rynek reklamy zmierza w poszczególnych dziedzinach.

Kolejna odsłona targów … za rok.

 

 


Coś zwróciło Twoją uwagę? Napisz o tym do nas!