Kuchnia w naszym biurze to centrum jetlinowego świata. Kawa zastąpiła darcie pierza. Przy ekspresie omawiamy bieżącą sytuację polityczną, pandemiczną i…
Protestujemy wobec rządowych planów nałożenia na firmy reklamowe kolejnego podatku i przedstawiamy perspektywę małej firmy reklamowej. Nie jesteśmy „centralą międzynarodowej…
Przed przedstawieniem wyników prac nad uchwałami krajobrazowymi (często nazywanymi kodeksami reklamowymi) w 8. największych polskich miastach popatrzmy, jak wygląda proces…
W ostatnich dniach grudnia 2016 r. Rada Miasta Opola uchwaliła Kodeks Reklamowy. Uchwała zawierała wiele błędów merytorycznych, naruszała zasady kompetencyjne i…
Urząd Miasta w Katowicach przy tworzeniu projektu uchwały krajobrazowej postawił na profesjonalizm i przed przygotowaniem projektu uchwały ustalającej zasady i warunki…
Billboard wyróżnia się formą. Spośród innych metod komunikacji publicznej wyróżnia się rozmiarem, stąd sama polska nomenklatura wskazuje na wyjątkowość: "megaplakat".…
Gdy planujesz kampanię na klasycznych nośnikach outdoorowych, przede wszystkim sprawdzasz trzy najważniejsze rzeczy: lokalizację, lokalizację i lokalizację. Wybór właściwych nośników…
Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA) zaprezentowało zwycięzców tegorocznych nagród OBIE podczas 77. już gali, która odbyła się 21 maja 2019…