Nowa sieć DOOH, więcej przestrzeni do komunikacji. Więcej, czyli MORE.
Czy pamiętacie, jaki dzień w tygodniu pan Ignacy Rzecki uważał za najprzyjemniejszy? Otóż niedzielę. W niedzielę bowiem projektował i realizował nowe aranżacje wystaw w oknie sklepu Stanisława Wokulskiego. „W jego pojęciu okna nie tylko streszczały zasoby sklepu, ale jeszcze powinny były zwracać uwagę przechodniów bądź najmodniejszym towarem, bądź pięknym ułożeniem, bądź figlem”.
Zadaniem witryny było i jest zwrócenie uwagi przechodniów i zaproszenie do wejścia. W witrynie zawsze coś się dzieje i nawet jeśli za nią jeszcze się nie dzieje, bo trwa remont - to działa wyklejona folią one way vision zapowiedź: „już wkrótce nowe otwarcie”. Sklepy, restauracje, punkty usługowe chcą i potrzebują być w kontakcie. Witryna to naturalne środowisko reklamy.
Od kilku miesięcy witryny są dla nas bardzo ważne, tworzymy w nich więcej przestrzeni do komunikacji. Więcej, czyli MORE.
MORE, Miejskie Okna REklamowe, nowa sieć cyfrowych nośników outdoorowych od Jet Line startuje w październiku. Nazwaliśmy ją MORE, Miejskie Okna REklamowe. Nie budujemy nowych obiektów, nie stawiamy osobnych nośników. Ekrany LCD wkomponowaliśmy w witryny sklepów, restauracji, punktów usługowych. Budujemy sieć ekranów w centralnych dzielnicach miast i wybieramy miejsca o maksymalnym natężeniu ruchu pieszych. Emitujemy krótkie, 10-sekundowe spoty, które mogą być dowolnie zmieniane i uruchamiane od ręki, ponieważ zarządzanie całą siecią jest w jednym miejscu: w naszym biurze.
Kampanie na ekranach MORE uzupełnią reklamy na naszym klasycznym outdoorze, bo dotrą do innych osób lub postawią na inny komunikat: szybko zmieniający się, dynamiczny, budujący różną narrację, zależnie od pory dnia albo pogody. A dodatkowo spójny z komunikacją w internecie, social mediach, telewizji.
„W lewym znowu oknie, napełnionym okazami krawatów, rękawiczek, kaloszy i perfum, miejsce środkowe zajmowały zabawki, najczęściej poruszające się. (…) karuzel… Trzeba na jutro postawić w oknie karuzel, bo już fontanna spowszedniała”.
Sprawdźcie, czy fontanny nie spowszedniały, bo może trzeba przygotować karuzele?