Pomigajmy=Pomagajmy. Outdoorowa kampania LIVE
Pomigajmy=Pomagajmy na cyfrowym ekranie MORE.
Naszą misją w Jet Line jest tworzenie przestrzeni do komunikacji. To hasło wymyśliliśmy wiele lat temu. Jest niezmienne i zakorzenione w naszej firmowej identyfikacji. Miesiąc temu narodził się w naszych głowach pomysł, jak w niekonwencjonalny - ale nadal związany z komunikacją - sposób wykorzystać ekrany DOOH, które przecież nie emitują dźwięku. Zbliżał się Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego. Połączyliśmy siły z Fundacją Integracja i stworzyliśmy kampanię Pomigajmy=Pomagajmy.
W tym celu wybraliśmy ekran MORE przy ulicy Złotej 48/54, gdzie mieści się salon fryzjerski Berendowicz & Kublin. Przygotowaliśmy profesjonalne studio nagraniowe - postawiliśmy lampy, kamery, a przed nie zaprosiliśmy Małgosię Limanówkę - wspaniałą, ekspresyjną tłumaczkę polskiego języka migowego oraz Justynę Szot, która jest osobą głuchą.
Obraz ze studia był emitowany bezpośrednio na ekran MORE w czasie rzeczywistym. Małgosia uczyła przechodniów podstawowych zwrotów w polskim języku migowym. Dla ułatwienia - w tej pierwszej lekcji towarzyszyły nam tłumaczenia w postaci napisów wyświetlanych na ekranie.
Dzięki kamerze zamontowanej na ekranie MORE, tłumaczka ze swojej perspektywy widziała przechodniów i mogła wchodzić z nimi w interakcję, ale jednocześnie korygować lub potwierdzać prawidłowo migane zwroty.
Gdy po pewnym czasie na miejscu Małgosi pojawiała się Justyna, przechodnie, dzięki poznanym wcześniej zwrotom, mogli z nią porozmawiać. Z ekranu zniknęły napisy tłumaczące polski język migowy, tak żeby komunikacja opierała się tylko na kontakcie niewerbalnym.
Interakcja marki z odbiorcą
Kampania LIVE to nowość na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Zmienia sposób, w jaki marki wchodzą w interakcję z odbiorcami. Angażuje widzów w natychmiastowy, autentyczny sposób, w jaki z pewnością inne formaty mediów społecznościowych nie są w stanie. Dla powodzenia naszej akcji, opartej o ideę i wartość komunikacji między ludźmi, były to oczywiście podstawowe aspekty.
Opowiedz historię swojej marki
Co reprezentuje Twoja marka?
Na pewno znasz odpowiedź, ale czy znają ją też Twoi odbiorcy?
Kampanie na żywo mogą pokazać Twoją markę od zupełnie nowej strony, przekazać odbiorcom dokładnie to, co chcesz im powiedzieć w czasie rzeczywistym i zaprosić do interakcji. Porozmawiajmy o tym, jak możemy wesprzeć Twoją strategię marketingową i co możemy zrobić, aby Twoje kampanie DOOH były najlepszą przestrzenią do komunikacji.
Ekrany reklamowe More - DOOH , na przystankach i w witrynach, Warszawa, GOP - Jet Line