Autor/ka:
Urszula Tubiak

Ania Augustynowicz na ekranach Digital Out Of Home. 

Digital Out Of Home - Augustynka

Codziennością Ani Augustynowicz - Akardas (Augustynka) jest grafika i ilustracja. Jej twórczość jest multidyscyplinarna i w całości powstaje w digitalu. Ekrany Digital Out Of Home są więc naturalnym miejscem do jej zaprezentowania w przestrzeni. Na naszych ekranach w sieci MORE i platformie MyLED pokazujemy prace Ani w 8 największych miastach w Polsce.

Agustynka jest artystką i modelką. Od wielu lat buduje swoją markę osobistą i ma na koncie wiele ciekawych i oryginalnych prac. Jej twórczość doceniły największe globalne marki i magazyny, między innymi : Vogue, Gucci, Elle, Celine, Estee Lauder, H&M, Converse, czy Adidas. Unikalny, multidyscyplinarny proces twórczy Augustynki przynosi przykuwające uwagę dzieła sztuki nowoczesnej.

Ania łączy różne techniki, style i media. To wymaga nie tylko umiejętności artystycznych i kreatywności, ale także znajomości zasad kompozycji, typografii, kolorystyki, komunikacji wizualnej oraz... marketingu. Jej prace wyróżniają się wysokim poziomem estetyki, dbałością o detale, pięknymi roślinnymi motywami.

Teraz zdobią ulice ośmiu największych miast w Polsce: Katowic i miast GOP, Krakowa, Łodzi, Poznania, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia.

Digital Out of Home: Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców?

DOOH to ta forma komunikacji, w tym reklamy zewnętrznej, która wykorzystuje ekrany cyfrowe, aby przekazywać inspiracje i treści reklamowe w przestrzeni publicznej. Taka forma reklamy daje wiele możliwości dotarcia do odbiorców w sposób kreatywny i efektywny. Pozwala na budowanie relacji i zwiększenie zaangażowania także w Internecie.

Ekrany Digital Out Of Home dają dużą swobodę w kreowaniu treści. Do ich tworzenia można wykorzystywać różne formaty, takie jak wideo, animacje, grafiki czy tekst.  To pozwala na tworzenie niepowtarzalnych i zapadających w pamięć kampanii.

DOOH to rozwiązanie dla tych, którzy szukają innowacyjnych i efektywnych sposobów komunikacji wizualnej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wykorzystać taką formę reklamy w swojej strategii marketingowej, skontaktuj się z nami!

Kiedy wyobraźnia przekracza granice i nie mieści się w ramach, potrzebujesz MORE!

Zobacz MORE inspiracji od Jet Line

MORE x Twórcy