rCPM – liczymy realną widownię
rCPM to koszt dotarcia spotu reklamowego do tysiąca osób na ekranach MORE. Podstawą jego obliczania jest realne wyznaczenie obszaru widowni, która ma szansę zobaczyć każdy z osobna spot w kampanii.
Ten obszar wyznaczamy za pomocą sensorów, które rejestrują ludzi, ale również samochody i pojazdy komunikacji miejskiej.
Sensory zapisują precyzyjne ścieżki poruszania się każdego z tych obiektów.
Ten obszar wyznaczamy za pomocą sensorów, które rejestrują ludzi, ale również samochody i pojazdy komunikacji miejskiej.
Sensory zapisują precyzyjne ścieżki poruszania się każdego z tych obiektów.
W Jet Line nie tylko planujemy widownię. Znamy jej wielkość netto i brutto. Przede wszystkim w czasie rzeczywistym zliczamy rCPM, czyli podajemy rzeczywisty koszt dotarcia do tego tysiąca osób, które miało możliwość zobaczenia spotu – oportunity to see
DOOH jest medium policzalnym. Dane, które zliczamy są rzeczywiste, dokładne i transparentne.
Jak to liczymy?
rCPM = (koszt kampanii / widownia netto) x 1000
Nasze badania widowni są potwierdzane przez niezależny podmiot - Gemius. Monitoruje on jakość i lokalizację wyświetleń reklamy, a także dostarcza informacje o efektywności kampanii.
Kupując kampanię w modelu rCPM masz także dostęp do wygodnej i intuicyjnej platformy w czasie rzeczywistym monitorującej postępy kampanii. Pokazuje ona wyniki i statystyki kampanii. W każdym momencie widzisz policzoną widownię i elastycznie decydujesz o efektywności działań marketingowych.
Platforma MyLED
Zaloguj się
Proof Of Perfomance
Jet Line x Gemius
Jet Line x Gemius
Zaloguj się
Platforma rCPM
Twoja widownia
Twoja widownia
Zaloguj się