ARA & MORE – synergia digital out of home i technologii

 

Seria edukacyjnych animacji od Jet Line

 
Digital Out Of Home to nowe medium, które daje wiele możliwości.
 
Nasza seria animacji edukacyjnych w prosty i przystępny sposób wyjaśni, czym są ekrany MORE, jak działają i dlaczego są tak skuteczne. Pokazujemy ich możliwości – od dynamicznej personalizacji treści, przez interaktywne kampanie, aż po analizę danych i precyzyjne targetowanie z technologią ARA.
 
Zobacz jak wykorzystać potencjał DOOH w strategii marketingowej i jak sprawić, by Twoje komunikaty angażowały odbiorców w najbardziej naturalnym dla nich środowisku – w ruchu, na ulicach i  przestrzeniach publicznych. Wszędzie tam, gdzie są ludzie.
 
Zaczynamy! 🚀
ARA & MORE

Synergia produktów

MOREMORE – jedyna tak spójnie zorganizowana sieć ekranów DOOH.
Ekrany są w witrynach sklepów, punktach usługowych i gastronomicznych – w największych miastach w Polsce (G8)
 
Przestrzeń komunikacji dla firm, marek, brandów.
 
ARA – technologia umiejscowiona na ekranach MORE. Dla analizowania, raportowania i maksymalnie precyzyjnego wykorzystywania możliwości ekranów.
 

Widownia Twojej kampanii emitowanej na ekranach MORE. Co to jest widownia netto?

Widownia reklam DOOH to ludzie, którzy realnie widzą każdy konkretny spot.
W Jet Line jest rzeczywista, policzona i wzbogacona o dane demograficzne.
 
Dzięki ARA.TECH, dane są zaanominizowane.
 
 
 

Czy pytasz swojego dostawcę o Proof of Play? 🧐

Proof of play to analiza sposobu i jakości odtwarzania zaplanowanych zasobów multimedialnych. W praktyce kampanii Digital OOH to znaczy, że możesz samodzielnie i w każdej chwili sprawdzić, czy spot jest emitowany zgodnie z planem
 
W Jet Line raport o emisjach (Proof Of Play) jest tworzony nie na podstawie danych od operatora ekranów, ale od zewnętrznego audytora – firmy Gemius.
 
W ten sposób otworzymy markom wygodną drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych.