Czy wiesz, kim jest Twoja firma?
W książce "Przebudzenie" padają takie słowa Anthony’ego de Mello:
„Przebudzenie, jak wiadomo, nie jest rzeczą najbardziej przyjemną.
W łóżku jest ciepło i wygodnie, budzenie nas irytuje.”
Znacie to uczucie? Założę się, że tak.
Anthony de Mello, jezuita i mistyk urodzony w Bombaju, uważał, że jeśli czujemy się nieszczęśliwi, że czegoś nam brakuje – to trochę dlatego, ponieważ sami tego chcemy lub inaczej: ponieważ nie chcemy nic zmienić lub boimy się coś zmienić.
Jasne, zmiana łatwa nie jest i choć to właśnie zmiana jest jedyną stałą rzeczą, to i tak nie przepadamy za zmianami.
Strach przed zmianą też pewnie znacie.
W „Przebudzeniu” de Mello opowiada raczej smutną historię orła, wychowanego w stadzie kur i przekonanego o tym, że to jest jego miejsce. Orzeł wiódł spokojne życie, nie wiedząc, że gdyby tylko spróbował polecieć, pewnie kilka rzeczy zobaczyłby z innej perspektywy.
Przyznam, że ta historia zawsze mnie przygnębia a jednocześnie ogromnie złości, bo zmusza do – no właśnie, do pobudki. A wiadomo, że budzenie nas irytuje… (Anthony de Mello taką irytację w słuchaczach i czytelnikach uwielbiał i prowokował,
o to mu chodziło: obudzić myślenie).
Outdoor działa.
My to wiemy i co najważniejsze, wiedzą to nasi Klienci, reklamujący swoje produkty, usługi i marki na outdoorze. Przy czym to nie sztuka przekonać przekonanego (sztuka sprawić, aby nie stracił przekonania, ale to już temat na inny artykuł). Jak opowiedzieć o outdoorze tym, którzy się wahają, uważając, że to nie dla nich, że outdoor za duży a oni za mali, że outdoor za mobilny, za drogi, za mało zbadany, za trudny, za bardzo prestiżowy … ?
Szukając inspiracji sięgnęliśmy właśnie po „Przebudzenie”. Dlatego prosimy, Drogi Czytelniku,
Szanowny Kliencie Mający Wątpliwości - pomyśl przez chwilę.
Czy na pewno jesteś Kurą? A co, jeśli jesteś Orłem?
Czy na pewno jesteś Kotem? A co, jeśli jesteś Gepardem?
Czy na pewno jesteś Płotką? A co, jeśli jesteś Rekinem?
Bo może jesteś Orłem, Gepardem lub Rekinem i pora o tym powiedzieć innym.
Na przykład na outdoorze, na przykład z naszą pomocą.
Zapraszamy.