Awanse i aktualizacja struktury Jet Line
Nowy Rok przyniósł Jet Line zmiany i aktualizację struktury organizacyjnej. Trendy rynkowe, nowe technologie i dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów wpływają na sposób funkcjonowania każdej organizacji. Zmiany są potrzebne, naturalne i nieodzowne, i każda firma prędzej czy później się z nimi mierzy.
Heraklit z Efezu powiedział, że "jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Bardziej się zgodzić nie da! Zmieniamy się, przyjmując szanse i podejmując wyzwania, jakie niesie ze sobą transformacja cyfrowa. Kluczową rolę odgrywa tu współpraca (a nie rywalizacja) technologii z człowiekiem. Zarząd dba o właściwe przygotowanie biznesu i proaktywne zarządzanie zmianą. Idzie dużo nowego, trzeba mieć na to czas i zrobić na to miejsce.
Miejsce, czyli przestrzeń. W Jet Line tworzymy przestrzeń: do komunikacji (OOH i Digital OOH).
Zawsze mówimy: najważniejsi są ludzie. Dbamy o relacje i atmosferę. Pomagamy sobie i innym. Budujemy przestrzeń do pracy zespołowej i realizacji kreatywnych pomysłów.
Na zdjęciu od góry: Andrzej Słomka, Beata Chojecka-Kuczek, Maciej Podgórny, Agnieszka Maszewska
Co się zmieniło w naszej strukturze?
Beata Chojecka-Kuczek awansowała na dyrektora sprzedaży i przejęła dział handlowy. Dotychczas kierowała pracą działu sprzedaży jako zastępca dyrektora. Jednocześnie wspierała zarząd, biorąc udział w dyskutowaniu i podejmowaniu wszystkich strategicznych decyzji. Pracuje w Jet Line od 2006 roku, od początku w zespole sprzedażowym. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie działem sprzedaży, a także za utrzymywanie i nawiązywanie relacji z klientami firmy.
Dyrektorką marketingu i komunikacji formalnie została Agnieszka Maszewska. W ekipie Jet Line jest od 2008 roku. Kreuje i realizuje strategię marketingową, określając cele Jet Line i budując nasz spójny wizerunek. Dzięki temu jesteśmy i możemy być widoczni, tak jak są nasze reklamy DOOH i OOH w przestrzeni.
Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, po 10 latach łączenia funkcji dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży i marketingu, od teraz odpowiada za sprawy wewnętrzne i rozwój firmy, w tym przede wszystkim za nabierające tempa i kolorów projekty interdyscyplinarne. W nowym roku, szykuje się ich bardzo dużo, trzeba na nie znaleźć odpowiednio dużo czasu.
Zarząd zdecydował także o utworzeniu nowego stanowiska. Do ekipy Jet Line jako Chief Digital Officer dołączył Maciej Podgórny. Będzie wspierał Jet Line w transformacji technologicznej i budowie naszej cyfrowej oferty. Choć to nowe stanowisko - Maciek wcale nie jest nowym pracownikiem. Związany jest z nami od 2017 roku, odkąd w ramach spółki MyLED rozwijał sieć ekranów i tworzył pierwszą w Jet Line ofertę Digital OOH. Maciek stoi między innymi za modelem liczenia widowni w czasie rzeczywistym i dostarczaniem danych o jej strukturze demograficznej. Odpowiadał również za realizację kampanii digitalowych w modelu programmatic. Raportuje bezpośrednio do dyrektora zarządzającego Andrzeja Słomki
Sprawdzajcie co się u nas dzieje, bo będzie się działo dużo.