Co Jet Line ma wspólnego z uważnością?
Uważność w Jet Line? Co i ile ma wspólnego agencja reklamowa z uważnością? Zobaczcie, jak świat reklamy, staje się miejscem propagowania idei.
Zapytaliśmy naszych zaprzyjaźnionych partnerów, czym jest dla nich "uważność" i w jaki sposób jest obecna w ich życiu. Zauważyliśmy, że dla każdego znaczy coś innego - dla nas również. Postanowiliśmy wykorzystać wszechstronność tego słowa i pokazać różne interpretacje uważnego podejścia do życia. Uważna i zrównoważona moda, uważne dbanie o innych i ich potrzeby, uważność na słowa, na spojrzenie na niby dobrze znaną okolicę, uważne wybory, jedzenie, uważność na potrzeby ciała, ducha, uważne podróżowanie etc.
Tak rozumianej uważności chcemy poświęcić całe wakacje. Zdjęcia, filmy, animacje ubraliśmy we wspólny dla cyklu szablon i emitujemy w 7 największych miastach w Polsce.
Pomagamy markom i twórcom opowiadać ich historie
W Jet Line z uważnością szukamy optymalnych miejsc dla naszych nośników DOOH: bardzo dobrze widocznych i o jak największym natężeniu ruchu. Ekran MORE jest przyjaznym miejscem dla biznesu, ale też twórczą przestrzenią dla idei, wartości i jakości.
Wiemy, że reklama ma ogromną moc przekazu, ale reklama, która opowiada historię, szczególnie. W Jet Line nie sprzedajemy tylko nazwy marki, ale emocje wokół niej. Choć w teorii taka praktyka nazywa się reklamą, to jest w rzeczy samej - dobrą opowieścią. Jesteśmy coraz bardziej nastawieni na kreatywność, a nasz cykl "uważność" doskonale odpowiada na to zapotrzebowanie. Dla wielu firm może być szansą na rozwijanie swoich kompetencji i kreatywności w reklamie, która jest czymś więcej niż narzędziem do prowadzenia biznesu.
A Wy jak rozumiecie #uważność?
Jesteście ciekawi, jakich twórców zaprosiliśmy do współpracy? Szukajcie naszych ekranów MORE na mieście i inspirujcie się do bycia uważnymi.
MORE to jedyna taka sieć DOOH. Szybko uruchamiane, elastycznie zmieniane i wygodnie zarządzane kampanie digital out of home, dla kampanii i historii, którą chcesz opowiedzieć.
Jesteśmy w 7 największych miastach w Polsce, na 357 ekranach!