Nowy Jork, Times Square i  OOH

Nowy Jork  – niepowtarzalne miejsce na świecie, słynące z tysięcy reklam out of home (OOH), tradycyjnych i cyfrowych. Jego ikoną jest Times Square, plac w Midtown, centralnej części Manhattanu.

Nowy Jork to zdecydowanie najcenniejszy rynek reklamy OOH w Stanach Zjednoczonych. Gęstość zaludnienia i rozległa sieć transportu publicznego sprawiają, że dla reklamy jest to wyjątkowe miasto. Skala inwestycji przeznaczona na rozbudowę DOOH jest tego dowodem. Wszechobecne są wysokiej jakości reklamy displayowe. Widoczne na wszystkich przystankach i stacjach zapewniają mnóstwo miejsca dla informacji.

Dlaczego Times Square jest miejscem, w którym reklama OOH jest obecna w takim natężeniu? Dlatego, że  Times Square ma największy ruch pieszy w całym Nowym Jorku. Czy wiecie, że liczba odwiedzających to miejsce w zeszłym roku średnio wynosiła ponad 350 000 osób dziennie?

Źródło: https://www.timessquarenyc.org/node/6808

To niezwykłe miejsce przyciągające tyle osób, to także niesamowity i wielobarwny krajobraz DOOH. Do najbardziej niepowtarzalnych nośników zalicza się ABC Supersign – cyfrowy ekran OOH o powierzchni ponad 342 metrów kwadratowych. Ten nośnik słynie z charakterystycznych, przyciągających wzrok, falistych modułów LED. Relację na żywo z tego miejsca można zobaczyć na stronie: https://www.abcsupersign.com/

Źródło: https://www.abcfullcircle.com/item/supersign/

Kolejny ekran, który z pewnością nie umknie uwadze żadnemu z przechodniów, to ten umiejscowiony na budynku marki – American Eagle Outfitters obok placu Ojca Duffy’ego. Całkowita powierzchnia wynosi aż 1393 metry kwadratowe.

Źródło: https://commerce.googleblog.com/

Innymi kultowymi ekranami w Nowym Jorku są cyfrowe nośniki należące do firmy Branded Cities Network, w tym cyfrowe billboardy znajdujące się w najważniejszym punkcie centralnym na Times Square tj.: 7 TSQ i Nasdaq Tower. Branded Cities koncentruje się na dostarczaniu unikatowych rozwiązań dla marek, aby pomóc im dotrzeć do konsumentów, ciągle się zmieniających. Architektura cyfrowego krajobrazu jest budowana przez połączenie statycznego i dynamicznego oznakowania z marketingiem mobilnym, mediami społecznościowymi i innymi angażującymi technologiami.

Źródło: https://pixabay.com/

Jak wyróżnić się reklamę wśród tłumów ludzi codziennie odwiedzających to miejsce?

Infrastruktura DOOH w Nowym Jorku ułatwia inteligentną komunikację brandów z odbiorcą.
Marki mają wiele możliwości, aby opowiedzieć swoje historie dzięki tworzeniu kampanii dynamicznych, interaktywnych i opartych na danych, odzwierciedlających aktualne wydarzenia. Dla reklamodawców, którzy chcą zyskać klientów i zbudować markę w Nowym Jorku – komunikacja wykorzystująca najnowsze technologie, oddziałująca na odbiorców za pośrednictwem wielu formatów, jest drogą do sukcesu.

DOOH odgrywa kluczową rolę w nowoczesnej komunikacji. A właśnie w Nowym Jorku rozwój tego medium jest szczególnie widoczny. Tam reklama outdoorowa ewoluuje w zawrotnym tempie dzięki zaawansowanej, wiodącej na świecie infrastrukturze DOOH.
Nowy Jork to po prostu źródło inspiracji.

 

Źródło:

https://www.exchangewire.com/blog/2016/11/21/nyc-brave-new-world-data-connectivity-dooh/

https://www.timessquarenyc.org/