Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA) zaprezentowało zwycięzców tegorocznych nagród OBIE podczas 77. już gali, która odbyła się 21 maja 2019 w Las Vegas.
Nagrody OBIE są przyznawane za wyjątkowe projekty kampanii reklamowych out-of-home.

Najwyższe wyróżnienie – platynową nagrodę OBIE oraz dwie złote (w kategoriach Experiential i Integrated Multi-media) zdobyła kampania kanału telewizyjnego Viceland promująca program pod tytułem „Weed week”.

Przyznano także 10 złotych OBIE: między innymi dla Spotify za kampanię „David Bowie Subway Takeover”, w ramach której połączone ze sobą stacje metra Broadway-Lafayette i Bleecker Street w Nowym Jorku zostały udekorowane zdjęciami, cytatami i fragmentami tekstów piosenek Davida Bowie, ilustrując relacje artysty z Nowym Jorkiem, a zwłaszcza z dzielnicą SoHo, z którą był związany przez ostatnie dwie dekady swojego życia.

Złotą nagrodę OBIE zdobyła także kampania McDonald’s „Follow the Arches”, przygotowana przez kanadyjską agencję Cossette.

Również złotem nagrodzono kreację do kampanii aplikacji randkowej DTF firmy OkCupid, przygotowaną przez nowojorską agencję Wieden+Kennedy.

Oprócz nagród Platinum, Gold i Craft, OAAA przyznało 18 srebrnych i 43 brązowe OBIE.

Dodatkowo nagrodą OBIE Hall of Fame została uhonorowana marka Universal Studios. W ten sposób jury doceniło konsekwentną doskonałość marki w projektowaniu reklam OOH przez dziesięciolecia.

Pełna lista zwycięzców i finalistów nagrody OBIE znajduje się na stronie internetowej http://obieawards.org/Current-Winners