Outdoor w trudnym czasie odpowiada na pytania, służy radą i wsparciem. Dziękuje też bohaterom, choć oni sami za bohaterów się nie uważają. W jaki sposób to robi? O tym przeczytacie w poniższym artykule.

Wybuch epidemii i związana z tym sytuacja w kraju i na świecie zaskoczyła nas. Nikt nie spodziewał się, jak duże zmiany pojawią się w codziennym życiu. Nie byliśmy na nie przygotowani. Nowa rzeczywistość wpłynęła na wszystkie branże, także reklamową, w tym na reklamę OOH. Jak realizować kampanie wyświetlane poza domem, gdy wszyscy powinni unikać wychodzenia i przemieszczania się? Co komunikować odbiorcom w tym trudnym dla wszystkich czasie?

Ostrzeżenia płynące z ekranu

Wiedza, jak zachować bezpieczeństwo podczas epidemii koronawirusa jest bardzo istotna. Mimo licznych wiadomości pojawiających się w telewizji i internecie część ludzi nie przestrzega podstawowych zasad. Dlatego tak ważne jest, aby o tym cały czas przypominać. Zostań w domu – a jeśli wychodzisz – pamiętaj o zachowaniu środków ostrożności. To prawda: nie jesteśmy w stanie całkowicie zrezygnować z wychodzenia. Nadal musimy zrobić zakupy, pójść do apteki. Nic jednak nie zwalnia nas z obowiązku przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

  1. Zrezygnuj z podawania dłoni na powitanie.
  2. Często i dokładnie myj ręce.
  3. Zachowaj odległość od rozmówców.
  4. Zakrywaj nos i usta, gdy kaszlesz i kichasz.

zrezygnuj z podawania dłoni

Takie komunikaty od początku  epidemii są emitowane na ekranach MyLED w centrum Warszawy.

Podobna akcja została przeprowadzona w USA. Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Out of Home we współpracy z Centers for Disease Control and Prevention stworzyło kampanię informującą, jak być bezpiecznym. Akcja zachęcała do odwiedzenia witryny CDC poświęconej koronawirusowi.

Każda z tych realizacja miała jeden cel.
Przypominała o tym, jak bezpiecznie i odpowiedzialnie zachowywać się, na co zwracać uwagę będąc out of home.

Podziękowania dla osób pracujących na pierwszej linii frontu

W ostatnich tygodniach wiele osób zostało w domach. Ćwiczymy dystans fizyczny i unikamy masowych spotkań. To bardzo ważne i potrzebne. Dla tysięcy innych –  czas epidemii to czas ich pracy i służby, często związanej z niebezpieczeństwem utraty zdrowia. Mówimy o pracownikach służb medycznych: lekarzach, pielęgniarkach, laborantach, salowych a także pracownikach supermarketów, kurierach i dostawcach, pracownikach poczt… Wszyscy oni gwarantują podstawowe usługi, które umożliwiają funkcjonowanie.

Branża out of home w Wielkiej Brytanii zjednoczyła się w ogólnokrajowej kampanii DOOH pod hasłem „Grateful Britain”. Na cyfrowych ekranach w całej Wielkiej Brytanii rozbłysły podziękowania dla tych, którzy walczą na pierwszej linii.

Pocieszenie i nadzieja

Pod koniec marca dzieci w Wielkiej Brytanii rozpoczęły akcję malowania tęczy, symbolu nadziei. Prace młodych artystów można podziwiać w oknach wielu domów i mieszkań. Obrazki podnosiły na duchu i inspirowały. Ludzie z agencji reklamowej Ocean Outdoor postanowili pójść o krok dalej. Wspólnie ze swoimi dziećmi stworzyli obrazy tęczy, które zostały wyemitowane na ekranach digital outdoor w kraju.

tęcza nadziei

Jet Line

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839-78-74
jetline@jetline.pl

© Jet Line 2018