Outdoor, radio i internet są zaangażowane w kampanię reklamową policji w Londynie. Mówi ona m.in. o tym, żeby … nie patrzeć się na reklamy. Czyli jak przyciągnąć uwagę, jednocześnie prosząc o jej nierozpraszanie?

Kto po Londynie nie chodzi ze słuchawkami na / w uszach i wzrokiem wlepionym w ekran, ten pewnie szybciej zobaczy plakaty z przewrotnym hasłem „Nie patrz na ten plakat. Ale uważaj na złodziei”.

No ale wiemy, że bywa różnie. Zdarza się, że nie tylko tam chodzimy i zatopieni w muzyce, i gapiący się w smartfony.

Tymczasem londyńska policja zaapelowała o większą czujność, zwłaszcza wieczorem i zwłaszcza, gdy mieszkańcy poruszają się po mieście sami. Na jej zlecenie agencja AMV BBDO przygotowała kampanię, w której hasłem kluczem jest czujność. Akcja dzieje się w radiu, internecie i na outdoorze. Adresowana głównie do tych, którzy z różnych powodów są aktywni w Londynie i szczególnie w dzielnicy Westminster wieczorem pracują, imprezują, zwiedzają.

Stephanie Day, szefowa marketingu MET Police w Londynie powiedziała: „Chcieliśmy zrobić akcję, w której nie ograniczymy się do klasycznej policyjnej narracji. Ta kreacja pomogła nam swoim pozornie wywrotowym brzmieniem. Mamy nadzieję, że zwracając uwagę na codzienne zachowania kampania wesprze działania operacyjne i zmniejszy skalę kradzieży na ulicach stolicy”.

Więcej o tej kampanii – https://lbbonline.com/news/met-police-launches-look-up-look-out-anti-theft-campaign/ .
My zaś ostatnio pisaliśmy o współpracy Jet Line i nośników DOOH z Komendą Główną Policji.