Instytut Koloru firmy Pantone, jak co roku pod koniec grudnia, zaprezentował kolor, który ma odzwierciedlać nie tylko nadchodzące trendy, ale także ducha czasów. Very Peri – bo tak brzmi jego wdzięczna nazwa – to odcień niejednoznaczny, sytuujący się gdzieś pomiędzy fioletem a niebieskim, kolor niby zimny ale jednak z ciepłą nutą. I rzeczywiście, ta jego niejednoznaczność może odpowiadać przemianom, których doświadczamy tu i teraz. Instytut zwraca uwagę na współistnienie świata cyfrowego i realnego, a Very Peri to kolor, który odnajdzie się w obu tych przestrzeniach. Postanowiliśmy przetestować jak prezentuje się na naszych ekranach MORE, które z jednej strony są medium cyfrowym, ale jednocześnie funkcjonują w tkance miasta. Możliwości reklamy DOOH, zwłaszcza urządzeń wysokiej jakości, jak te wykorzystywane w naszych nośnikach, pozwalają Very Peri wybrzmieć w pełni i ukazać wszystkie swoje subtelności i niejednoznaczność.

Źródło: https://www.pantone.com/color-of-the-year-2022