Very Peri na MORE

Instytut Koloru firmy Pantone pod koniec grudnia, zaprezentował kolor roku . Ma on odzwierciedlać nie tylko nadchodzące trendy, ale także ducha czasów. Very Peri – bo tak brzmi jego wdzięczna nazwa – to odcień niejednoznaczny. Sytuuje się gdzieś pomiędzy fioletem a niebieskim. Kolor niby zimny, ale jednak z ciepłą nutą. I rzeczywiście, ta jego niejednoznaczność może odpowiadać przemianom, których doświadczamy tu i teraz.

Very Peri na MORE

Instytut zwraca uwagę na współistnienie świata cyfrowego i realnego. To kolor, który z pewnością odnajdzie się w obu tych przestrzeniach. Postanowiliśmy przetestować jak prezentuje się na naszych ekranach MORE, które z jednej strony są medium cyfrowym, ale jednocześnie funkcjonują w tkance miasta.

Możliwości reklamy DOOH, zwłaszcza urządzeń wysokiej jakości, jak te wykorzystywane w naszych nośnikach, pozwalają mu wybrzmieć w pełni i ukazać wszystkie swoje subtelności i niejednoznaczność.

 

Źródło