Widownia reklam DOOH to ludzie, którzy realnie widzą każdy konkretny spot.
Jeśli chcesz wiedzieć, ile osób realnie widzi Twoją kampanię DOOH,  zapraszamy do nas.
Liczymy widownię kampanii  na ekranach sieci MORE. Widownię rzeczywistą, realną, tu i teraz.

Jako pierwsi proponujemy alternatywny model w planowaniu i kupowaniu kampanii digital OOH.
Dajemy możliwość zakupu rzeczywistej, policzonej, a nie oszacowanej lub statystycznej widowni. To oczekiwana przez rynek alternatywa dla zamawiania emisji i pakietów ekranów.

Pytaj o wszystko. Licz tylko widzów kampanii

  • Jeśli zamawiasz kampanię DOOH i chcesz wiedzieć, ile osób widzi każdy konkretny spot.
  • Gdy chcesz zapłacić za dotarcie do ludzi, nie tylko za wynajem ekranu.
  • Kiedy chcesz znać rzeczywiste dane, fakty i liczby.

Nie szacujemy. Liczymy widzów każdego konkretnego spotu z osobna. Efektywnie. Optymalnie. Precyzyjnie.

Liczymy Twoją widownię

Działamy w czasie rzeczywistym, zbieramy na bieżąco informacje o ludziach, którzy w każdym konkretnym momencie są w polu widzenia ekranu. Dzięki temu wiemy, ile osób jest w zasięgu MORE dokładnie wtedy, gdy trwa kampania.

MORE. Sieć ekranów DOOH

Widownia DOOH, stale wzrasta. MORE, nasza sieć ekranów digital OOH działa w 7 największych miastach w Polsce i w tym roku dołączy do nich kolejne, 8. miasto.
Nie tylko powiększamy sieć ekranów, ale też szukamy i wykorzystujemy dostępną technologię, aby następnie dostarczać marketerom jakościowych danych o ich cyfrowej komunikacji. Dane są zbierane w czasie rzeczywistym, odnoszą się do ludzi, którzy tu i teraz są w zasięgu ekranu i są realną widownią każdego spotu z osobna.

Kolejnym etapem, który dla kampanii na MORE wdrożymy wczesną wiosną, będzie przekazywanie klientom proof of performance.  Bo przecież raporty z kampanii mogą i powinny – zawierać nie tylko zdjęcia. Proof of performance to raport dostępny online, zawierający szczegółowe informacje na temat przebiegu kampanii w dowolnym momencie realizacji. Taki dokument będzie poświadczony przez niezależną uznaną firmę audytorską gwarantującą, że metodologia jest właściwa a dane nie były modyfikowane.
W ten sposób otworzymy markom wygodną drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych.

DOOH - LATA 20

Widownia DOOH i aplikacja Dayliart

Las Palmas na MORE, widownia DOOH