Badania widowni
Proof of play

Proof of play

Proof of play to nic innego niż analiza sposobu i jakości odtwarzania zaplanowanych zasobów multimedialnych. W praktyce kampanii Digital OOH to znaczy, że możesz samodzielnie i w każdej chwili sprawdzić, czy spot jest emitowany zgodnie z planem, czy nic się nie zawiesiło, nie wyłączyło, nie przerwało. 

W końcu, jeśli odpowiadasz za adekwatne wykorzystanie budżetu czy to swojej firmy, czy swojego klienta, dobrze wiedzieć, że wszystko działa jak powinno: że spoty w ustalonym czasie  zostały odtworzone deklarowaną liczbę razy i wyświetlały się w odpowiednich miejscach.

Jet Line x Gemius

Wraz z pojawieniem się w Digital OOH nowych modeli sprzedaży (takich jak zakup określonej widowni w określonym czasie, zakup automatyczny czy programmatic), znacznie wzrosło zapotrzebowanie na niezależny audyt emisji. 

W Jet Line raport o emisjach (proof of play) jest tworzony nie na podstawie danych od operatora ekranów (jak to się dzieje u większości wydawców), ale od zewnętrznego audytora – firmy Gemius. 

Zintegrowaliśmy się z systemem gDE od firmy Gemius, które jest uznanym narzędziem do monitorowania kampanii online. 

Platforma MyLED
Zaloguj się
Proof Of Perfomance
Jet Line x Gemius
Zaloguj się
Platforma rCPM
Twoja widownia
Zaloguj się

Porozmawiajmy

Kontakt

Dbamy o dobre relacje.