Proof of play
Proof of play to nic innego niż analiza sposobu i jakości odtwarzania zaplanowanych zasobów multimedialnych. W praktyce kampanii Digital OOH to znaczy, że możesz samodzielnie i w każdej chwili sprawdzić, czy spot jest emitowany zgodnie z planem, czy nic się nie zawiesiło, nie wyłączyło, nie przerwało.
W końcu, jeśli odpowiadasz za adekwatne wykorzystanie budżetu czy to swojej firmy, czy swojego klienta, dobrze wiedzieć, że wszystko działa jak powinno: że spoty w ustalonym czasie zostały odtworzone deklarowaną liczbę razy i wyświetlały się w odpowiednich miejscach.
Jet Line x Gemius
Wraz z pojawieniem się w Digital OOH nowych modeli sprzedaży (takich jak zakup określonej widowni w określonym czasie, zakup automatyczny czy programmatic), znacznie wzrosło zapotrzebowanie na niezależny audyt emisji.
W Jet Line raport o emisjach (proof of play) jest tworzony nie na podstawie danych od operatora ekranów (jak to się dzieje u większości wydawców), ale od zewnętrznego audytora – firmy Gemius.
Zintegrowaliśmy się z systemem gDE od firmy Gemius, które jest uznanym narzędziem do monitorowania kampanii online.
Platforma MyLED
Zaloguj się
Proof Of Perfomance
Jet Line x Gemius
Jet Line x Gemius
Zaloguj się
Platforma rCPM
Twoja widownia
Twoja widownia
Zaloguj się