Widownia MotorWAY
Model badawczy powstał we współpracy dwóch politechnik: (Gdańskiej i Krakowskiej), jednej agencji badawczej (PBS) i jednej firmy OOH (Jet Line).
Może być zastosowany do każdej powierzchni OOH, której jakość i parametry spełniają standardy sieci Motorway, należącej do Jet Line.
Co wiemy dzięki badaniu?
Wiemy, ile osób w ciągu doby może zobaczyć informację na dowolnej tablicy Motorway.
Na przykład 61 144 / doba – to jest widownia reklamy na naszej tablicy nr 189A.
Co było naszym celem?
Policzenie widowni naszych billboardów w sieci Motorway 12×4 m
Dla każdego reklamodawcy bardzo ważna jest rzetelna informacja o wszystkich czynnikach wpływających na jakość i skuteczność reklamy.
Jednym z tych czynników jest widownia: ile osób może zobaczyć mój komunikat?
Zrealizowaliśmy badanie, aby poznać liczbę kontaktów generowanych przez nośnik lub grupę nośników i ułatwić media plannerom projektowanie kampanii outdoorowej.
Dążyliśmy do obliczenia widowni reklam na każdej tablicy w sieci Motorway 12×4 m. Naszym celem było także scharakteryzowanie osób, które miały kontakt z nośnikiem oraz częstotliwość tych kontaktów.
Jet Line x Gemius
Twoja widownia