Badania widowni
Widownia MotorWAY

Widownia MotorWAY

Od lutego 2018 r. prezentujemy wyniki badań widowni tablic Motorway 12x4m.

Model badawczy powstał we współpracy dwóch politechnik: (Gdańskiej i Krakowskiej), jednej agencji badawczej (PBS) i jednej firmy OOH (Jet Line).
 

Może być zastosowany do każdej powierzchni OOH, której jakość i parametry spełniają standardy sieci Motorway, należącej do Jet Line.

Co wiemy dzięki badaniu?

Wiemy, ile osób w ciągu doby może zobaczyć informację na dowolnej tablicy Motorway. 

Na przykład 61 144 / doba – to jest widownia reklamy na naszej tablicy nr 189A.

Co było naszym celem?

Policzenie widowni naszych billboardów w sieci Motorway 12×4 m

Dla każdego reklamodawcy bardzo ważna jest rzetelna informacja o wszystkich czynnikach wpływających na jakość i skuteczność reklamy.
Jednym z tych czynników jest widownia: ile osób może zobaczyć mój komunikat?

Zrealizowaliśmy badanie, aby poznać liczbę kontaktów generowanych przez nośnik lub grupę nośników i ułatwić media plannerom projektowanie kampanii outdoorowej.

Dążyliśmy do obliczenia widowni reklam na każdej tablicy w sieci Motorway 12×4 m. Naszym celem było także scharakteryzowanie osób, które miały kontakt z nośnikiem oraz częstotliwość tych kontaktów.

Platforma MyLED
Zaloguj się
Proof Of Perfomance
Jet Line x Gemius
Zaloguj się
Platforma rCPM
Twoja widownia
Zaloguj się

Porozmawiajmy

Kontakt

Dbamy o dobre relacje.