AktualnościDOOHOOH w Polsce Nowa sieć DOOH, więcej przestrzeni do komunikacji. Więcej, czyli MORE. Czy pamiętacie, jaki dzień w tygodniu pan Ignacy Rzecki uważał za najprzyjemniejszy? Otóż niedzielę. W niedzielę bowiem projektował i realizował…Agnieszka Maszewska17 września 2019
AktualnościDOOHOOH w Polsce Nowa sieć DOOH, więcej przestrzeni do komunikacji. Więcej, czyli MORE. Czy pamiętacie, jaki dzień w tygodniu pan Ignacy Rzecki uważał za najprzyjemniejszy? Otóż niedzielę. W niedzielę bowiem projektował i realizował…Agnieszka Maszewska17 września 2019
AktualnościUstawa krajobrazowa Opole – wybory ponad prawem? Uchwały krajobrazowe obowiązują zaledwie w kilku gminach w Polsce. Jedną z nich jest Opole, które ma już drugą uchwałę. Pierwsza…Marcin Maszewski16 września 2019
AktualnościDOOH Kampania potrzebna od zaraz Żyjemy w czasach, kiedy liczy się to, co jest tu i teraz. Wielokrotnie mówiliśmy, jak bardzo DOOH jest podobny do…Sylwia Ułasiuk20 sierpnia 2019
AktualnościUstawa krajobrazowa Uchwała krajobrazowa w Sopocie. Teoria i praktyka. 26 marca 2018 roku radni Sopotu przegłosowali uchwałę krajobrazową dla swojego miasta. Uchwała zaczęła obowiązywać na początku czerwca 2018 roku.…Marcin Maszewski6 sierpnia 2019
AktualnościInspiracjeOOH w Polsce Dzień zapasu Pracuję w out of home od 15 lat. W tym czasie brałam udział w realizacji kilkuset kampanii. Mówię o tym…Ania Żegocka2 sierpnia 2019
OOH w PolsceUstawa krajobrazowa Jak utrudnić życie podatnikom, czyli kilka słów o Kodeksie Reklamowym Łodzi 23 września upłynął termin, w którym można było składać uwagi do projektu uchwały krajobrazowej Łodzi. Teraz czekamy na ostateczny kształt…Marcin Maszewski26 września 2016
OOH w Polsce Krótka (jeszcze) historia pewnego neonu Gdy pojawił się pomysł neonu na dachu naszego nowego biura przy ulicy Broniewskiego na warszawskim Żoliborzu, zastanawialiśmy się zero sekund.…Agnieszka Maszewska20 września 2016
InspiracjeOOH na świecieOOH w Polsce Powiększ z nami przestrzeń do komunikacji W Polsce jest ponad 65 000 nośników reklamy zewnętrznej. Jak można zwrócić na siebie uwagę? Można wyjść poza ramy.Agnieszka Maszewska30 sierpnia 2016
OOH w Polsce MOBIJet 6×3 m. Dwie strony medalu Mobijet to reklama outdoorowa stworzona dla ludzi w miastach, miasteczkach, miejscowościach. Jeden Mobijet to dwa billboardy, jak dwie strony medalu.…Agnieszka Maszewska18 sierpnia 2016
OOH w Polsce 1 sierpnia w Warszawa Za kilka godzin Warszawa się zatrzyma, mieszkańcy oddadzą hołd Powstańcom. W archiwum Jet Line jest jedna z realizacji specjalnych, z…Agnieszka Maszewska1 sierpnia 2016
OOH w PolsceUstawa krajobrazowa Uchwala krajobrazowa w Szczecinie Szczecin jest kolejnym - po Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Olsztynie, Lublinie, Toruniu i Ciechanowie – miastem, które rozpoczęło prace zmierzające…Marcin Maszewski28 lipca 2016
Inspiracje Znamy się na outdoorze, znamy się na żaglach! Dziś, na dobry początek, napiszemy o pracy i pasji a konkretnie napiszemy o tym, w jaki sposób to łączymy i…Agnieszka Maszewska17 października 2013
Inspiracje Outdoor / praca i pasja JET LINE jest firmą outdoorową, zajmujemy się outdoorem, reklamą zewnętrzną. Właśnie zaczynamy pisać blog, który zasadniczo będzie dotyczył outdooru, ale…Agnieszka Maszewska16 października 2013