Kampanie za pośrednictwem DOOH cieszą się coraz większą popularnością, zyskując wielu zwolenników wśród przedsiębiorców poszukujących niestandardowej drogi dotarcia do potencjalnych klientów. Przekazy

typu Digital Out-Of-Home cieszą się uznaniem nie tylko wśród reklamodawców, ale także odbiorców, dzięki nowym technikom i trendom wykorzystywanym w ich zakresie.

Przekaz dostosowany do sytuacji odbiorcy
Żadna inna forma reklamy nie daje tak wyjątkowych możliwości, jak DOOH. Jedną z nich, jest dopasowanie przekazu do odbiorcy oraz wyjątkowej sytuacji, w jakiej znajduje się w danej chwili. Za przykład można podać przekazy wyświetlane za pośrednictwem ekranów usytuowanych m. in w ruchliwych miejscach w miastach, pełnych przechodniów, spacerowiczów, turystów, które przez cały dzień a

w godzinach szczytu szczególnie, są doskonałą okazją na dotarcie z komunikatem do odbiorców.

Odpowiednio przygotowany materiał nie tylko pozwoli na przykucie uwagi potencjalnych klientów, ale da także szansę na realne skorzystanie z promowanych usług.

Precyzyjne dopasowanie przekazu
DOOH to doskonałe narzędzie do tworzenia reklam, które są w pełni dopasowane do odbiorców. Odpowiednie połączenie przestrzeni publicznej, sytuacji, typu odbiorców, interaktywności, lokalizacji i wielu innych czynników, dają reklamodawcy znacznie większą, niż w przypadku innych form przekazu, szansę na zwrócenie uwagi i zdobycie zainteresowania potencjalnego klienta.

Budowanie długotrwałych relacji z potencjalnym odbiorcą
DOOH może być wykorzystywane nie tylko jako narzędzie prezentujące firmę i jej ofertę, ale także – zgodnie z panującymi trendami – doskonała forma komunikacji i budowania relacji z odbiorcą. W tym celu, warto wykorzystać m.in. kody QR, social media, a także inne sposoby, dzięki którym w nienachalny sposób zachęcimy odbiorcę do interakcji i bliższego poznania prowadzonej przez nas działalności.

DOOH to doskonałe rozwiązanie dla firm oraz organizacji działających w rozmaitych branżach. Stale rosnące możliwości wykorzystania wspomnianego narzędzia, pozwala na szybkie reagowanie na m.in. nastroje społeczne czy konkretne sytuacje, dając możliwość prowadzenia efektywnych kampanii.