To, że liczymy Waszą widownię na Digital OOH już wiecie. W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM (real CPM) opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok. Uruchomiliśmy nową funkcjonalność i wiemy nie tylko ile osób ale także – kto dokładnie widzi Wasze spoty na ekranach MORE. Od marca br. udostępnimy dane demograficzne odbiorców kampanii DOOH. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów będą udostępniane w raportach posprzedażowych.

Płeć i cztery przedziały wiekowe

Od marca raporty będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe. Przyjmujemy cztery przedziały: 18-34 lat, 35-54 lata, 54+ oraz dzieci (0-18 lat). Praca nad dostarczeniem danych trwała od wielu miesięcy. Była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.

Co dokładnie będziemy raportować?

Dotychczas raport po kampanii na ekranach MORE zawierał liczby przedstawiające:

  • zaplanowaną oraz rzeczywiście zrealizowaną (nie estymowaną) liczbę wyemitowanych spotów,
  • zaplanowaną oraz rzeczywiście zrealizowaną liczbę widzów każdego ze spotów.

Teraz, oprócz wielkości widowni, powiemy Wam także, do jakich grup wiekowych dotarła Wasza kampania. I niezmiennie w dowolnym momencie trwania kampanii na MORE możecie sprawdzić:

  • na jakim poziomie widownia została już zrealizowana
  • jakie jest prawdopodobieństwo osiągniecia celów kampanii w całym założonym czasie.

Po co to robimy?

Jasne, że po to, żeby dać marketerom wiedzę, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację Digital OOH.
Tylko co dokładnie przez to rozumiemy?
Ano zaproszenie do czerpania z naprawdę ogromnych zasobów kreacji i strategii, jakie ma DOOH, najnowsze medium na rynku. Uwielbiamy klasyczne billboardy (świetnie zresztą Wam znane nasze Motorway 12×4 m)  i wiemy, jaką mają moc i kiedy zadziałają Wam tak super jak ekrany MORE. Więc tylko podpowiadamy, że w dotarciu do pieszych w mieście to właśnie dowolna liczba wariantów spotów i ich łatwa zamiana, rotacja, personalizacja kreacji zadziała inaczej. A wiedza o tym, kto dokładnie widzi spoty w projektowaniu treści jest bardzo potrzebna.

Co będzie dalej, jeśli the future starts now?