INSPIRACJE
MOL Polska OOH.
🔴To pierwsza realizacja w 2025, w której tablice dostały dodatkową przestrzeń do komunikacji.
🔴Bardzo ważne: zaprojektowaliśmy je wspólnie tak, aby przestrzenny element z logo móc wykorzystać ponownie, gdy reklama zmieni miejsce i czas ekspozycji.
🔴Długie życie reklamy? Jak najbardziej, optymalnie i z korzyścią.
Kampania dla MOL, zaplanowana przez Carat,
zrealizowana przez Jet Line na Motorway 12x4 m,
sieci billboardów w całej Polsce, przy trasach, po drodze.
🔴Bardzo ważne: zaprojektowaliśmy je wspólnie tak, aby przestrzenny element z logo móc wykorzystać ponownie, gdy reklama zmieni miejsce i czas ekspozycji.
🔴Długie życie reklamy? Jak najbardziej, optymalnie i z korzyścią.
Kampania dla MOL, zaplanowana przez Carat,
zrealizowana przez Jet Line na Motorway 12x4 m,
sieci billboardów w całej Polsce, przy trasach, po drodze.