INSPIRACJE
Pomigajmy = pomagajmy DOOH.
Inspiracje do tej akcji były dwie: nasz konik czyli komunikacja w przestrzeni oraz przypadający co rocznie we wrześniu Międzynarodowy Dzień Języków Migowych. Z merytorycznym wsparciem Fundacji Integracja i jednego z naszych życzliwych Partnerów, od których wynajmujemy witryny dla ekranów MORE, przygotowaliśmy kampanię „Pomigajmy. Pomagajmy”.
Wydarzenie kierowane było do osób słyszących, aby one w swoim otoczeniu zwróciły uwagę na osoby głuche i chętniej z nimi rozmawiały, pokonując tym samym bariery komunikacyjne.
Zrobiliśmy to, żeby podkreślić ideę i wartość komunikacji między ludźmi – przecież naszą misją w Jet Line jest tworzenie przestrzeni do komunikacji. Kampania LIVE to nowość na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Akcje realizowane na żywo pokażą Ciebie i Twoją markę od zupełnie nowej strony, przekażą odbiorcom dokładnie to, co chcesz im powiedzieć w czasie rzeczywistym i zaprosić do interakcji. Angażują widzów w natychmiast i autentycznie, tu i teraz.
Wydarzenie kierowane było do osób słyszących, aby one w swoim otoczeniu zwróciły uwagę na osoby głuche i chętniej z nimi rozmawiały, pokonując tym samym bariery komunikacyjne.
Zrobiliśmy to, żeby podkreślić ideę i wartość komunikacji między ludźmi – przecież naszą misją w Jet Line jest tworzenie przestrzeni do komunikacji. Kampania LIVE to nowość na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Akcje realizowane na żywo pokażą Ciebie i Twoją markę od zupełnie nowej strony, przekażą odbiorcom dokładnie to, co chcesz im powiedzieć w czasie rzeczywistym i zaprosić do interakcji. Angażują widzów w natychmiast i autentycznie, tu i teraz.
Akcja odbyła się na żywo w centrum Warszawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Przygotowaliśmy profesjonalne studio nagraniowe we wnętrzu salonu fryzjerskiego Berendowicz & Kublin. Zbudowaliśmy tło, postawiliśmy odpowiednie lampy, kamery. Obraz ze studia był emitowany bezpośrednio na ekran MORE w czasie rzeczywistym. Zapewnił to stabilny przekaz transmisyjny.
Przy akcji pracowało łącznie 8 osób, w tym Małgosia, tłumaczka polskiego języka migowego, która uczyła przechodniów oraz Justyna, rzeczywiście niesłysząca, która zamieniała się z Małgosią miejscami i jak najprawdziwiej rozmawiała następnie z przechodniami. Ekipa realizacyjna nagrywała, robiła zdjęcia i czuwała nad całością.
Przy akcji pracowało łącznie 8 osób, w tym Małgosia, tłumaczka polskiego języka migowego, która uczyła przechodniów oraz Justyna, rzeczywiście niesłysząca, która zamieniała się z Małgosią miejscami i jak najprawdziwiej rozmawiała następnie z przechodniami. Ekipa realizacyjna nagrywała, robiła zdjęcia i czuwała nad całością.