INSPIRACJE
Tyskie OOH.
Jedna z tablic Motorway 12x4m od Jet Line od paru dni wygląda inaczej. Na prośbę Domu Mediowego: Zenith w imieniu Tyskie Browary Książęce i marki Tyskie na tablicy oprócz klasycznego plakatu reklamowego został zamontowany cut-out (w branżowym języku OOH tak nazywany jest dodatkowy przestrzenny element).
Cut – out powiększa obrys tablicy, przynosi dodatkowe informacje i wyjątkowo elegancko prezentuje się i w dzień, i w nocy – sami zobaczcie.
Cut – out powiększa obrys tablicy, przynosi dodatkowe informacje i wyjątkowo elegancko prezentuje się i w dzień, i w nocy – sami zobaczcie.



Właściwie można powiedzieć, że jest to kampania kierunkowa. Kieruje bowiem do browaru, który znajduje się jedynie 68 km od miejsca reklamy.
Jest to także kampania – zaproszenie. Oficjalnie Tyskie Browary Książęce powstały w roku 1629 i całą tę historię można znakomicie poznać w Muzeum, zachęcamy do zwiedzania wirtualnie i na miejscu: Browary Tyskie
I jest to także kampania, w której pierwsze skrzypce grają: pomysł, poczucie humoru i geolokalizacja. Zawsze mówimy: czasem wystarczy jedna ale świetnie zlokalizowana tablica – i właśnie tak się dzieje w kampanii „Wpadnij na browar!” od Tyskiego.
I jest to także kampania, w której pierwsze skrzypce grają: pomysł, poczucie humoru i geolokalizacja. Zawsze mówimy: czasem wystarczy jedna ale świetnie zlokalizowana tablica – i właśnie tak się dzieje w kampanii „Wpadnij na browar!” od Tyskiego.
