Autor/ka:
Diana Polska

Nastała era DOOH?

DOOH

[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" column_margin="default" column_direction="default" column_direction_tablet="default" column_direction_phone="default" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" row_border_radius="none" row_border_radius_applies="bg" overflow="visible" overlay_strength="0.3" gradient_direction="left_to_right" shape_divider_position="bottom" bg_image_animation="none"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_tablet="inherit" column_padding_phone="inherit" column_padding_position="all" column_element_direction_desktop="default" column_element_spacing="default" desktop_text_alignment="default" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_backdrop_filter="none" column_shadow="none" column_border_radius="none" column_link_target="_self" column_position="default" gradient_direction="left_to_right" overlay_strength="0.3" width="1/1" tablet_width_inherit="default" animation_type="default" bg_image_animation="none" border_type="simple" column_border_width="none" column_border_style="solid"][vc_column_text]Glen Wilson – dyrektor zarządzający firmy Posterscope – nie ma wątpliwości, że reklama zewnętrzna to medium o szybkim tempie rozwoju. Potwierdzają to także badania IPA przeprowadzone w 2017 roku i opublikowane przez Lesa Bineta i Petera Fielda, z których jasno wynika, że od czasu pojawienia się cyfrowego OOH skuteczność tego typu reklam wzrosła prawie dwukrotnie – i to jeszcze nie koniec zmian. Szacuje się, że w 2018 roku około 50 % przychodów z reklamy zewnętrznej przypadnie na reklamy Digital OOH, oraz że reklamy wyświetlane na cyfrowych nośnikach będą w stanie dotrzeć do blisko 50% populacji.

Szybkość. Prostota. Elastyczność. Skuteczność

Główną zaletą cyfrowej reklamy zewnętrznej jest elastyczność w tworzeniu spotów i emisji kampanii. Dzięki automatyzacji - reklamodawcy mogą planować kampanię w dosłownie kilka godzin i to bez konieczności wcześniejszej rezerwacji nośników.

Planowanie i tworzenie kampanii na tradycyjnych nośnikach OOH w przeciwieństwie do cyfrowych ekranów LED jest czasochłonne, wymaga starannego zaplanowania przebiegu kampanii i zatwierdzenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem, postępując według wcześniej wynegocjowanych warunków. Wprowadzenie zmian na kilka dni przed uruchomieniem kampanii bywa zdecydowanie trudniejsze.
A to właśnie możliwość swobodnego planowania kampanii jest jedną z głównych przyczyn większej popularności DOOH. Automatyzacja oraz rozwój nowych technologii pozwalają na tworzenie treści spotów dostosowanych do bieżących wydarzeń, ważnych dla szerszej społeczności i przyczyniają się do wzrostu skuteczności reklamy o 15%.

Źródło: CampaignLive.co.uk[/vc_column_text][divider line_type="No Line" custom_height="40"][image_with_animation image_url="10259" image_size="full" animation_type="entrance" animation="Fade In" animation_easing="default" animation_movement_type="transform_y" hover_animation="none" alignment="" border_radius="none" box_shadow="none" image_loading="default" max_width="100%" max_width_mobile="default"][divider line_type="No Line" custom_height="40"][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]