MyLED
ekrany reklamowe
sieć ogólnopolska / centrum stolicy
MyLED
Poznaj MyLED i zobacz, jakie to proste.
MyLED to internetowa platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home (DOOH) i digital indoor.


MyLED integruje cyfrowe nośniki – ekrany LED w przestrzeni miast i w miejscach publicznych, supermarketach, galeriach handlowych, dworcach, w spójną sieć, dzięki której cyfrowa kampania reklamowa może być zaplanowana i wdrożona w kilka minut.
Są zintegrowane w spójnym systemie – to znaczy, że precyzyjnie się projektuje i łatwo zarządza ogólnopolskimi kampaniami reklamowymi DOOH.
Cyfrowe nośniki uzupełniają naszą ofertę klasycznego outdooru i powiększają oferowaną przez nas przestrzeń miejskiej komunikacji.
MyLED to sieć cyfrowych ekranów reklamowych w 186 miastach w Polsce.
Dokumenty MyLED
Zasady współpracy
MyLED
Warunki techniczne
MyLED

Ulica Marszałkowska i Domy Towarowe Centrum to lokalizacja idealna. Pod umieszczonymi tu ekranami dziennie przechodzi
300.000 osób.
6 powierzchni LED wzdłuż ulicy Marszałkowskiej – to 3 dwustronne ekrany. Powierzchnia każdego z nich to 6,3 m2 – właśnie taka,
aby 300.000 przechodniów, mieszkańców, pracowników, gości, turystów w Warszawie zobaczyło, o czym chcesz powiedzieć.
Poproś Dział Sprzedaży Jet Line o szczegóły propozycji.
Ekran MyLED przy placu Zawiszy jest umieszczony na ścianie budynku w Alejach Jerozolimskich, tuż przy skrzyżowaniu z ulicą Raszyńską.
Reklamę, którą zdecydujesz się na nim wyświetlić, zobaczą kierowcy samochodów jadących w stronę Śródmieścia i Ochoty, pasażerowie tramwajów i autobusów przejeżdżających przez plac Zawiszy i piesi, którzy na przykład czekają na zmianę świateł lub są akurat na pasach vis a vis ekranu.
Ekran ma 9 m kwadratowych i widownię 67 517 osób na dobę.
