Mother New York, agencja reklamowa z Nowego Jorku zapytała 150 matek, w tym mamy swoich pracowników, czego same życzą sobie z okazji Dnia Matki. Wiecie, co odpowiedziały?

Po polsku prawdopodobnie brzmiałoby to mniej więcej: „Na litość boską, choć raz mnie posłuchaj!”
i oczywiście byłoby skierowane do synka lub córeczki.

Jednak Agencja Mother New York doszła do wniosku, że nie tylko dzieciom, niezależnie zresztą od ich wieku, potrzebne są matczyne rady i postanowiła podzielić się nimi z miastem. Oto trochę matczynego ględzenia, za którym jedni tęsknią a inni mają go dosyć, prosto z Nowego Jorku. Uderzająco trafne, zachwycająco out of home.

Dzień matki (2)

Nie po to ja chodziłam dziewięć miesięcy bez lampki wina, abyś Ty teraz chodził do pracy, której nienawidzisz.
Całuję, mama.

 

Dzień matki (2)

Jeśli mogłam wyrzucać Twoje, Ty możesz wyrzucać psie.
Całuję, mama.

 

Mother

Nawet nie myśl, że ja to posprzątam.
Całuję, mama.

Warta uwagi jest także sama realizacja akcji: Mother New York przygotowała specjalną ankietę,
naprawdę zebrała głosy matek, w tym głosy mamuś własnych pracowników oraz podarowała pracownikom wolny dzień po święcie ( w USA dzień matki jest obchodzony w drugą niedzielę maja, czyli w tym roku
8 maja). To nie tylko ciekawa kampania ale też – ciepły gest w stronę pracowników, którzy jeśli tylko chcą, mogą ten extra poniedziałek spędzić właśnie z mamami.

(I życzymy, aby po takim weekendzie nie padł inny komunikat z obecnych na mieście:
Choć raz powiedziałbyś temu terapeucie coś miłego o mnie. Całuję, Mama)

 

 

wszystkie zdjęcia za: adweek.com