OOH. Naszym zadaniem będzie pomóc markom wrócić do ludzi
[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" column_margin="default" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" overlay_strength="0.3" shape_divider_position="bottom" bg_image_animation="none"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_position="all" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_link_target="_self" column_shadow="none" column_border_radius="none" width="1/1" tablet_width_inherit="default" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" overlay_strength="0.3" column_border_width="none" column_border_style="solid" bg_image_animation="none"][vc_column_text]Przeczytałam dzisiaj bardzo mądre przesłanie Giny Stratford, szefowej YESCO, firmy OOH z Las Vegas. YESCO ma 100 lat doświadczenia (pomyślmy: przez 100 lat przeszli niejeden kryzys...).
Chciałabym się z Wami podzielić tym, co napisała Gina.
Gina pisze tak: OK - prawdopodobnie w najbliższym czasie będziemy mieć mniej klientów, bo kto teraz wprost nie może się doczekać, aby zacząć swoje kampanie na billboardach? Zastanówmy się więc, jaka jest teraz wartość naszych produktów? Jaką wartość daje ma firma, która owszem, działa, ale mało kto jej chwilowo potrzebuje? Zadaję sobie pytanie: jak służyć klientom i społecznościom w czasie, gdy nie zapewniamy tego, o co zazwyczaj jesteśmy proszeni i do czego jesteśmy stworzeni?
Jedną z najważniejszych dla mnie rzeczy jest to, że postrzegamy siebie jako partnerów i konsultantów - nie tylko dostawców.
To nie billboardy są tym, co sprzedajemy.
Pomagamy firmom odnosić sukcesy i działać – czyli to wszystko, co będą robiły wkrótce ponownie. Za kilka dni, tygodni, miesięcy - kto wie, za ile – ale wrócimy do życia i biznesu. Branża OOH będzie wtedy medium, które pomoże markom wrócić do ludzi. Gdy wyjdziemy z domów, będziemy szukać produktów i usług, chcieć się bawić, spotykać, umawiać w kinach i teatrach, uprawiać sport, podróżować. Będziemy mieli dość domu, internetu i telewizji. OOH będzie najlepszym medium dla konsumentów gotowych do powrotu do życia.
Dziś rano przeczytałam świetny cytat: „Skoncentruj się na tym, do czego zmierzamy, a nie na tym, przez co przechodzimy” (Focus on what we are going TO, not what we are going THROUGH). Doskonałe przesłanie dla nas i także naszych klientów.
Wykorzystajmy czas najbliższych tygodni.
Dowiedzmy się, jakie będą największe zmagania klientów gdy ogłoszą „wracamy ”.
Zapytajmy, jak możemy pomóc.
Pomóżmy skoncentrować się na tym, dokąd idą – a nie przez co przechodzą.
Nie potrafiłam spisać myśli, które od paru dni mam w głowie, a Gina je spisała.
Thank you, Gina!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]