Gratulacje publikowaliśmy oczywiście dlatego, ponieważ 10 października tuż po godzinie 13.00 pojawiła się informacja, że Olga Tokarczuk dostała literacką Nagrodę Nobla. Powiedzieliśmy to, co już wszyscy wiedzieli, z radością dołączając do radosnego grona. Spoty wyświetliliśmy na ekranach MORE i ekranach MyLED w Warszawie około 13.20.

Dlaczego potrzebowaliśmy aż 20 minut?

Ponieważ trochę zatkało nas ze wzruszenia. Gdybyśmy wcześniej przygotowali spoty i zaplanowali ich emisję, uruchomienie kampanii na wszystkich ekranach trwałoby kilkadziesiąt sekund.

Niezależnie od tego, jak bardzo kogoś cieszy albo irytuje Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk, mówimy:
takie rzeczy tylko out of home.
Natychmiastowa reakcja, real time marketing, komunikat tu i teraz, uruchomiony i zaplanowany na tak długo, jak chcemy i potrzebujemy.
Taka jest moc ekranów.

 

Jet Line (@more_by_jetline) • Zdjęcia i filmy na Instagramie