ARA & MORE – synergia digital out of home i technologii

 

Seria edukacyjnych animacji od Jet Line

 
Digital Out Of Home to nowe medium, które daje wiele możliwości.
 
Nasza seria animacji edukacyjnych w prosty i przystępny sposób wyjaśni, czym są ekrany MORE, jak działają i dlaczego są tak skuteczne. Pokazujemy ich możliwości – od dynamicznej personalizacji treści, przez interaktywne kampanie, aż po analizę danych i precyzyjne targetowanie z technologią ARA.
 
Zobacz jak wykorzystać potencjał DOOH w strategii marketingowej i jak sprawić, by Twoje komunikaty angażowały odbiorców w najbardziej naturalnym dla nich środowisku – w ruchu, na ulicach i  przestrzeniach publicznych. Wszędzie tam, gdzie są ludzie.
 
Zaczynamy! 🚀
ARA & MORE

Synergia produktów

MORE – jedyna tak spójnie zorganizowana sieć ekranów DOOH.
Ekrany są w witrynach sklepów, punktach usługowych i gastronomicznych – w największych miastach w Polsce (G8)
 
Przestrzeń komunikacji dla firm, marek, brandów.
 
ARA – technologia umiejscowiona na ekranach MORE. Dla analizowania, raportowania i maksymalnie precyzyjnego wykorzystywania możliwości ekranów.
 

Widownia Twojej kampanii emitowanej na ekranach MORE. Co to jest widownia netto?

Widownia reklam DOOH to ludzie, którzy realnie widzą każdy konkretny spot.
W Jet Line jest rzeczywista, policzona i wzbogacona o dane demograficzne.
 
Dzięki ARA.TECH, dane są zaanominizowane.
 
 
 

Czy pytasz swojego dostawcę o Proof of Play? 🧐

Proof of play to analiza sposobu i jakości odtwarzania zaplanowanych zasobów multimedialnych. W praktyce kampanii Digital OOH to znaczy, że możesz samodzielnie i w każdej chwili sprawdzić, czy spot jest emitowany zgodnie z planem
 
W Jet Line raport o emisjach (Proof Of Play) jest tworzony nie na podstawie danych od operatora ekranów, ale od zewnętrznego audytora – firmy Gemius.
 
W ten sposób otworzymy markom wygodną drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych.

Jaki spot najlepiej sprawdzi się na Digital OOH? Statyczny czy dynamiczny?

Odpowiedź brzmi: to zależy. Bo najważniejszy jest content.
 
Wraz z Kantarem zbadaliśmy skuteczność ekranów MORE. Okazało się, że dynamiczny spot może być aż o 60% skuteczniejszy. To nie przypadek – ruch, kontrastujące kolory i dobre tempo kreacji – znacznie zwiększają szanse na zapamiętanie Twojej marki. To właśnie wpływa na wskaźnik Top of Mind – czyli to, co Twój klient zapamięta jako pierwsze.
 
Czy to oznacza, że zawsze warto produkować spot dynamiczny? Absolutnie nie! Czasem rekomendujemy te statyczne. Wszystko zależy od celów i powinno być rozpatrywane indywidualnie. Zawsze jednak warto pamiętać, że można MORE – dodać więcej kolorów, chwytliwe copy i wszystko zadziała jak powinno.
 
Zastanawiasz się, co zadziała najlepiej w Twoim przypadku?
Zainspiruj się naszą przestrzenią inspiracji: Przestrzeń inspiracji – Jet Line. Tu najlepiej zacząć.