Sieć MORE rośnie – wkrótce dużo nowych ekranów w miastach!
Nasza sieć ekranów MORE (digital OOH) nieustannie się powiększa. Obecnie obejmuje ponad 530 ekranów w ośmiu największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi oraz Katowicach i innych miastach GOP. Każdego dnia docieramy do ponad miliona osób, co czyni naszą sieć jedyną tak spójnie zorganizowaną w kraju.
Nasze ekrany są częścią miejskiego krajobrazu. Towarzyszą przechodniom, rowerzystom i kierowcom, wpisując się w rytm życia miasta.
5 lat dynamicznego rozwoju
Pięć lat temu w lokalach w Warszawie umieściliśmy pierwsze ekrany MORE. Ponieważ szybko zyskiwały popularność, rozszerzyliśmy obecność na kolejne miasta: Kraków, potem był Wrocław, Katowice i inne miasta GOP, następnie Trójmiasto, Poznań, Łódź, Szczecin. Dziś MORE to największa sieć tak zorganizowanych cyfrowych ekranów w Polsce.
To właśnie obecność wśród ludzi na ulicach sprawia, że MORE to skuteczne narzędzie komunikacji dla marek, które chcą być widoczne tam, gdzie to naprawdę ma znaczenie.
Jesteśmy tam, gdzie są ludzie: pracują, spacerują, spędzają czas, realizują swoje aktywności. Codziennie dostarczamy nowoczesne treści reklamowe i inspirujące treści informacyjne.
Inwestycje trochę pod prąd
MORE działają od 5 lat, a wszystko zaczęło się tuż przed pandemią. To był czas wielkich wyzwań dla całej branży reklamy zewnętrznej, a naszym - było właśnie konsekwentne rozwijanie sieci MORE. Jak wielu, z niepokojem ale krok po kroku, tworzyliśmy nową przestrzeń.
Nasze ekrany dostarczały różnorodne komunikaty i reklamowe, i społeczne. Pandemia pokazała, że digital out of home reaguje szybko, działa tu i teraz, jest dynamiczne. I że jako takie jest medium świetnie funkcjonującym między ludźmi.
Inspiracja z Paryża, czyli jak pojawił się MORE
Pomysł na MORE przyszedł do nas z Paryża. To miasto było inspiracją dla projektu spójnej sieci ekranów do komunikacji z mieszkańcami, gośćmi, turystami miasta. Zatem postanowiliśmy przenieść to rozwiązanie na polski rynek, tworząc zintegrowaną sieć ekranów digital out of home.
Pierwsza kampania, jaka pojawiła się na ekranach MORE, miała charakter społeczny. Była to profrekwencyjna akcja Fundacji Batorego „Zabierz głos, bo go stracisz”, która zwracała uwagę na znaczenie udziału w wyborach. Od tamtej pory na ekranach MORE zrealizowaliśmy tysiące kampanii – od lokalnych inicjatyw po ogólnopolskie akcje największych marek.
Nowoczesna technologia
Nasze ekrany MORE to nie tylko duża liczba nośników, to także zaawansowana technologia. W 2021 roku wprowadziliśmy sensory i technologię ARAHUB, które umożliwiają precyzyjne zliczanie rzeczywistej liczby odbiorców reklam. Dzięki współpracy z naukowcami z AGH, od 2024 roku możemy również określać wiek i płeć odbiorców. Pozwala to na jeszcze lepsze dostosowanie przekazu reklamowego do grupy docelowej. Dzięki technologii ARA i danym demograficznym, MORE to nie tylko przestrzeń reklamowa – to inteligentny system, który pozwala najlepiej planować kampanie i mierzyć ich realny zasięg
A jak działa technologia ARA - przeczytacie tutaj: Jak uczyła się sztuczna inteligencja na DOOH?
MORE - reklama w miejskim stylu
Patrzymy w przyszłość, inwestujemy w rozwój, nie zwalniamy tempa. Tworzymy przestrzeń, która łączy marki z odbiorcami w efektywny sposób. Sieć MORE jest integralna, nowoczesna i działa skutecznie, a kolejne inwestycje są bądź w realizacji, bądź w planie. Konsekwentnie dążymy do tego, aby reklama w przestrzeni miejskiej była przyjazna, nieinwazyjna, towarzysząca w drodze.
MORE to nie jest zwykła sieć reklamowa. Mówimy o niej, że jest przestrzenią do komunikacji i narzędziem dialogu w miastach. Dostarczamy informacji, inspirujemy, angażujemy, współtworzymy atmosferę.