Targi reklamy Viscom w Duesseldorfie
Stoisko prezentujące najlepsze z wydawnictw drukowanych
W dniu 09.11 zakończyły się 3 dniowe targi reklamy Viscom w Duesseldorfie.
Targi cieszyły się sporym zainteresowaniem, głównie ze względu na szeroki wachlarz poruszanych tematów. Zgodnie z charakterem prezentowanych materiałów - wystawców można przypisać do takich segmentów jak: druk cyfrowy, pos/dispaly, digital signage, sign making, oświetlenie LED.
Druk cyfrowy, prezentowany był zarówno od strony dostawców rozwiązań i mediów, jak też wykonawców; przy czym targi pokazały bardzo silny rozwój technologii druku cyfrowego, który coraz śmielej zagarnia przestrzeń zarezerwowaną dla innych technologii poligraficznych.
Stoisko z maszynami drukarskimi fot.Behrendt & Rausch Fotografie
W obszarze display/POS szczególną uwagę przykuwała prezentacja nagrodzonych prezenterów w konkursie Superstar 2013;
Lista nagrodzonych i prezentowanych prac dostępna pod linkiem:
http://www.viscommesse.com/viscom_2013_the_winners_of_the_superstar_2013_are_announced_178.58.html
Jedna z nagrodzonych realizacji
Digital signage, prezentowany był dosyć skromnie w tej odsłonie targów; w przeciwieństiwe do producentów i dystrybutorów oświetlenia LED, którzy w imponującej ilości przekonywali do swoich rozwiązań.
Spektakularnie wypadły europejskie mistrzostwa w oklejaniu samochodów Wrap Star.
Ta dziedzina zawsze zdobywa szereg gorących kibiców dzięki niezwykłej widowiskowości.
Zawody Wrap Star, fot. Behrendt & Rausch Fotografie
Podsumowując, targi dawały możliwość obejrzenia istniejących rozwiązań natomiast nie zaskoczyły nowatorskimi, twórczymi technologiami.
Ciekawa natomiast była obserwacja kierunków w jakich rynek reklamy zmierza w poszczególnych dziedzinach.
Kolejna odsłona targów ... za rok.