Trendy w DOOH
Kampanie za pośrednictwem DOOH cieszą się coraz większą popularnością. Zyskują wielu zwolenników wśród przedsiębiorców poszukujących niestandardowej drogi dotarcia do potencjalnych klientów. Przekazy typu Digital Out-Of-Home cieszą się uznaniem nie tylko wśród reklamodawców, ale także odbiorców, dzięki nowym technikom i trendom wykorzystywanym w ich zakresie.
Przekaz dostosowany do sytuacji odbiorcy
Żadna inna forma reklamy nie daje tak wyjątkowych możliwości, jak DOOH. Jedną z nich, jest dopasowanie przekazu do odbiorcy oraz wyjątkowej sytuacji, w jakiej znajduje się w danej chwili. Za przykład można podać przekazy wyświetlane za pośrednictwem ekranów usytuowanych m. in w ruchliwych miejscach w miastach, pełnych przechodniów, spacerowiczów, turystów. To doskonała szansa na dotarcie z komunikatem do odbiorców w godzinach szczytu.
Odpowiednio przygotowany materiał nie tylko pozwoli na przykucie uwagi potencjalnych klientów, ale da także szansę na realne skorzystanie z promowanych usług.
Precyzyjne dopasowanie przekazu
DOOH to doskonałe narzędzie do tworzenia reklam w pełni dopasowanych do odbiorców. Odpowiednie połączenie przestrzeni publicznej, sytuacji, typu odbiorców, interaktywności, lokalizacji i wielu innych czynników, dają reklamodawcy znacznie większą, niż w przypadku innych form przekazu, szansę na zwrócenie uwagi i zdobycie zainteresowania potencjalnego klienta.
Budowanie długotrwałych relacji z potencjalnym odbiorcą Digital OOH może być wykorzystywane nie tylko jako narzędzie prezentujące firmę i jej ofertę. To również- zgodnie z panującymi trendami - doskonała forma komunikacji i budowania relacji z odbiorcą. W tym celu, warto wykorzystać m.in. kody QR, social media. Dzięki nim w nienachalny sposób z pewnością zachęcimy odbiorcę do interakcji i bliższego poznania prowadzonej przez nas działalności.
Digital out of home to doskonałe rozwiązanie dla firm oraz organizacji działających w rozmaitych branżach. Stale rosnące możliwości wykorzystania wspomnianego narzędzia, pozwala na szybkie reagowanie na m.in. nastroje społeczne czy konkretne sytuacje. W rezultacie daje to możliwość prowadzenia efektywnych kampanii.