W niedzielę 12 stycznia 2020 roku zagrał 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło “Wiatr w żagle”. Dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia. Będą służyły do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Za główny cel Fundacja obrała wsparcie zwłaszcza dziecięcej chirurgii ogólnej, kardiochirurgii i neurochirurgii. Naszym celem było wesprzeć WOŚP, do czego zaangażowaliśmy ekrany DOOH.

W działania informacyjne w dniu Finału włączyły się warszawskie ekrany cyfrowe (ekrany DOOH) od Jet Line i MyLED.
Na 100 cyfrowych ekranach sieci MORE, w witrynach sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych przede wszystkim Śródmieścia oraz na ekranach MyLED zlokalizowanych w najczęściej uczęszczanych lokalizacjach w Warszawie (wzdłuż DTC przy Marszałkowskiej, przy rondzie Dmowskiego i Placu Zawiszy) przez cały dzień trwała emisja kolorowych, orkiestrowych spotów. Aktualizowaliśmy na nich rosnącą z upływem czasu kwotę zbiórki, którą w czasie rzeczywistym zaciągaliśmy bezpośrednio z głównego sztabu WOŚP.

Ostatni wyświetlony w dniu 28. Finału WOŚP spot przedstawił rekordowy wynik 115 362 894 zł.

Oficjalne ogłoszenie wyników tegorocznej zbiórki nastąpi 8 marca 2020 roku.
Również w tym dniu nasze krany DOOH przedstawią ostateczną sumę pieniędzy zebraną przez Fundację WOŚP.