Autor/ka:
Marcin Maszewski

Poznań Sp. z o.o.

[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" overlay_strength="0.3" shape_divider_position="bottom"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_position="all" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_shadow="none" column_border_radius="none" width="1/1" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" column_border_width="none" column_border_style="solid"][image_with_animation image_url="10614" alignment="" animation="Fade In" border_radius="none" box_shadow="none" max_width="100%"][divider line_type="No Line" custom_height="40"][vc_column_text]Czyżby znalazł się bicz na chaos reklamowy?
Kilka dni temu Głos Wielkopolski opublikował wypowiedź Prezydenta Poznania – bałagan reklamowy w Poznaniu został uporządkowany.

Rzecz bardzo ciekawa.
Reklamy w mieście zostały uporządkowane bez wprowadzenia uchwały krajobrazowej. Jak?
Otóż w banalny sposób.

Wszystkie reklamy znajdujące się na terenach miejskich (wiaty przystankowe, słupy reklamowe) albo już przeszły albo w najbliższym czasie przejdą pod zarząd spółki, która w całości jest własnością miasta. Wygląda na to, że ktoś myśli, że wystarczy zmienić właściciela nośnika reklamowego, aby problem skutecznej komunikacji w przestrzeni publicznej - w tym też komunikacji reklamowej - został rozwiązany.

Z wypowiedzią Prezydenta Jacka Jaśkowiaka można zapoznać się na stronie:
Prezydent Poznania o chaosie reklamowym w mieście [/vc_column_text][divider line_type="No Line" custom_height="40"][/vc_column][/vc_row]