365 dni i MORE
365 dni i MORE
Rok temu, w październiku 2019 r. wystartowała sieć ekranów MORE. Pierwsze ekrany, w liczbie 50 sztuk, zamontowaliśmy i uruchomiliśmy w Warszawie i kilka dni później, 10 października, Olga Tokarczuk dostała Nagrodę Nobla. Raczej nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego powodu do przygotowania spotów i wyjściem z tą informacją na ulice. Zajęci rozwojem sieci w innych miastach, niemal zapomnieliśmy, ile przez ostatnie 12 miesięcy się wydarzyło na MORE’ach.
Dlatego dzisiaj zatrzymujemy się na chwilę i zapraszamy po MORE - na Instagram MORE_by_jetline i do naszego działu sprzedaży
Jedyna taka sieć
Pierwsza i jedyna taka sieć DOOH w miastach G6.
Warszawa, Kraków, Katowice, Trójmiasto, Poznań, Wrocław.
Blisko 300 jednakowych ekranów, takie same parametry, minimalistyczny design. Ekrany MORE to pomysł na cyfrową, dynamiczną komunikację z ludźmi w miastach: pieszymi, rowerzystami, tymi co biegają i jeżdżą na hulajnogach, z mieszkańcami i turystami.
Fakty o MORE
Sieć składa się z prawie 300 ekranów, to jest 6 razy więcej niż liczył pierwszy pakiet (zaczęliśmy z 50 ekranami). W Warszawie jest ich najwięcej – 150, zaś w pięciu kolejnych miastach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach pakiety liczą po 30 ekranów.
Każdy ekran ma QR kod. Informacja i rozrywka - wystarczy zeskanować i dowiedzieć się więcej. Więcej, czyli MORE.
Wszystkie ekrany MORE są takie same. Mają elegancką, grafitową ramę i wyglądają po prostu bardzo ładnie. Sieć jest spójna, nic nie odwraca uwagi od treści.
Pandemia zatrzymała wiele procesów i uruchomiła inne. Między połową marca a połową maja wyemitowaliśmy prawie 50 różnych spotów w ramach kilkudziesięciu kampanii, przede wszystkim pomocowych. Niemal każdego dnia na ekranach pojawiały się nowe spoty.
Pierwszy ekran, który zamontowaliśmy, znajdował się na rogu ulic: Marszałkowskiej i Żurawiej w Warszawie. Chcieliśmy go Wam pokazać, ale - już go nie ma... Właściciel lokalu stracił lokal, ale zachował do nas sympatię. Kilka miesięcy potem wróciliśmy do współpracy, tyle że w Gdyni.
Dla kogo jest MORE?
MORE jest dla ludzi, którzy chcą o sobie opowiedzieć innym, podzielić twórczością i talentem, informacją, inspiracją, ofertą. Z drugiej strony to kanał dla ludzi, którzy inspiracji szukają, są ciekawi innych. To kanał dla marek i dla kontaktu brandów z klientami, obecnymi i nowymi. Pomysł na wyjście z komunikacją social mediową na ulicę, powiększenie grupy odbiorców o nowych ludzi, przypomnienie się tym, którzy znają produkty w miejscu blisko punktów sprzedaży.
Czy 10 sekund wystarczy?
MORE emitują 10-sekundowe spoty informacyjne, lajfstajlowe, reklamowe.
Czasem mówicie, że 10 sekund to mało czasu. Pamiętajcie, że w każdej minucie mieści się 6 różnych spotów i taki zestaw powtarzamy przez 18 godzin dziennie. Zatem Twój spot codziennie na każdym ekranie powtórzymy 1080 razy. Poza tym na jednym ekranie możemy emitować dowolną liczbę spotów, dowolną także w ramach tej samej kampanii: rotujemy spoty, a Ty opowiadasz o różnych cechach swojego produktu, pokazujesz kolejne warianty usługi itp.
Reklama i lajfstyle
Projektując i planując sieć od początku zakładaliśmy, że nie będzie to tylko i wyłącznie narzędzie reklamowe.
Na ekranach widzicie zatem fotografie, ilustracje, projekty artystyczne, inspiracje krytyków literackich i kulinarnych, blogerów, youtuberów. Przez 12 ostatnich miesięcy współpracowaliśmy z ponad setką Partnerów.
Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Warszawa – już wspominaliśmy, ale powtórzymy.
Macie u nas sieć 300 ekranów DOOH w 6 największych miastach Polski.
I będzie MORE.