Nasza sieć MORE to ponad 120 ekranów, adresowanych do pieszych i rowerzystów.
To, czym różni się na przykład od klasycznych nośników OOH, i nie tylko naszych, to pomysł na wypełnienie ich czasu emisyjnego.
Jak to? Nie po prostu reklama?
No tak, MORE to nie tylko po prostu reklama.

Od początku założyliśmy, że MORE będą miejskim kanałem kulturalno-lifestylowym.
Że chcemy stworzyć miejsce idealne do wyjścia na miasto z treściami, które widzimy na Facebooku czy Instagramie. Często to jest ten sam kontent, który działa w social mediach, ale pojawiając się w innym miejscu, na ulicy, wśród ludzi – dociera do nowych odbiorców.

Kilka dni po uruchomieniu pierwszych MORE skakaliśmy z radości po informacji o Nagrodzie Nobla dla Olgi Tokarczuk. To był jeden z pierwszych spotów, jaki pojawił się  na naszych ekranach – o akcji „20 minut na gratulacje” przeczytacie tutaj. Czy mogliśmy pomyśleć o piękniejszym początku dla idei dzielenia się dobrymi, wartościowymi rzeczami?

Na ekranach prezentują się fantastyczni ludzie, miejsca i projekty. W każdym tygodniu, regularnie, co poniedziałek, gościmy nowe osoby, nowe wydarzenia, nowe miejsca. Kilka z nich z dumą przedstawiamy poniżej, więcej znajdziecie na MORE’owym kanale na Instagramie: instagram.com/more_jetline/

Nie wymagają opisów i przedstawiania.
Doskonale je znacie, a nawet jeśli kogoś lub czegoś jeszcze nie – to tym większa nasza radość.

Modne rozmowy

 

Julia Mirny

Emce kwadrat

ekrany more w mieście

kukbuk

Mówiąc inaczej

Qmam kaszę

Piesek warszawski

Ola Szmida

Andrzej Mleczko

 

Chcecie MORE?
Zapraszamy jeszcze raz: instagram.com/more_jetline/