Wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii – sposób życia, przechowywanie informacji i porozumiewanie się ludzi zmieniły się diametralnie. Dzisiaj przeciętny człowiek korzystający ze smartfonów i innych urządzeń z dostępem do Internetu ma styczność z kilkoma kanałami mediów jednocześnie. Najbardziej podatny jest zatem na odbiór dynamicznych treści, które wywierają na nim większe wrażenie. Są bardziej wciągające i dostarczają bardziej aktualnych informacji. Podczas gdy tradycyjne media zmagają się z dostosowywaniem i dostarczaniem konsumentom podobnych ofert, cyfrowe nośniki są znacznie szybsze i dają możliwość tworzenia komunikatów o szerszym zakresie.

DOOH i dzisiejsi konsumenci

W świecie, w którym tak dużo marek stara się zdobyć uwagę konsumenta a z drugiej strony odbiorcy mają coraz większy dostęp do nowych technologii, potrzeba indywidualnego podejścia do klienta stała się jednym z najważniejszych celów. Reklamodawcy chcący jak najlepiej sprzedać swój produkt lub usługę muszą poważnie zastanowić się nad wyborem medium, przez które będą komunikować się z grupą swoich klientów. A klienci – czyli my wszyscy – szukamy inkluzywnych i pragmatycznych treści, które będą z nami współpracować, gdy jesteśmy w ruchu. Właśnie to oferuje Digital OOH. Cyfrowe oznakowanie idealnie dopasowuje się do ewoluującego konsumenta.

DOOH to medium idealnie przygotowane do przekazywania spersonalizowanych treści, obsługiwanych przez inteligentne i działające w czasie rzeczywistym dane kontekstowe. Ten rodzaj komunikacji z klientami pozwala na skuteczną promocję marki, prowadzi do lepszej widoczności i budowania lojalności wśród odbiorców.

Przykładem wykorzystania możliwości Digital OOH jest walentynkowa kampania Dove, która na słynnej Victoria Station w Londynie wyświetlała pytania skierowane do podróżnych: co myślą o pięknych kobietach w swoim życiu. Osoby dojeżdżające do pracy zachęcano do wysyłania SMS-ów i dodawania tweetów, które następnie były wyświetlane na gigantycznych ekranach LED.

Reklama Digital Out Of Home  to liczne funkcjonalności i możliwości, które wyróżniają ją na tle innych mediów. Jednym z nich jest geotargetowanie, czyli selekcja nośników pod kątem lokalizacji. Dane o lokalizacji pozwalają na precyzyjne dotarcie do odbiorcy w interaktywny i dynamiczny sposób.

Z tego rozwiązania skorzystał m.in. w swojej kampanii Pokémon GO. Twórcy miejskiej gry, w której wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości postanowili uczcić swój sukces i świętować wraz z fanami swoją pierwszą rocznicę! Z tej okazji uruchomili międzynarodową kampanię digital OOH, która miała na celu promowanie aplikacji oraz powiększenie grona odbiorców.

W kampanii wykorzystano dane pobierane w czasie rzeczywistym, dzięki którym na bieżąco wyświetlano statystyki gry, czyli liczbę złapanych w danym mieście pokemonów. Co więcej, wiele ekranów przekształciło się w PokeStopy, przy których zatrzymywały się grona fanów, co znacznie zwiększyło zasięg kampanii.

DOOH jest niewątpliwie doskonałym uzupełnieniem kampanii – zarówno klasycznej outdoorowej, jak i telewizyjnej czy internetowej. Dzięki technologicznym możliwościom jest ona w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę i zaangażować odbiorcę i tym samym na długo wpisać się w jego pamięć.

Nasze produkty Digital OOH:

Ekrany MORE

Ekrany My LED

i realizacje: Jet Line (@more_by_jetline) • Zdjęcia i filmy na Instagramie