DOOH

McDonald’s słynie z oryginalnych reklam i lubi zaskakiwać pomysłowością w realizowaniu swoich kampanii. Tym razem sieć McDonald’s w Wielkiej Brytanii uruchomiła niezwykłą kampanię DOOH, która zapowiadała prognozę pogody na nadchodzące dni.

Sieć słynąca ze smacznych burgerów połączyła siły z firmą MET OFFICE w celu przepowiadania pogody – nieprzewidywalnej zwłaszcza chyba w Wielkiej Brytanii – na gigantycznych ekranach LED w całym kraju.

W kampanii wykorzystano ikonografiki  przedstawiające posiłki z oferty restauracji. Wyglądem przypominały one ikony pogody, prognozujące zmieniające się warunki atmosferyczne na 5 nadchodzących dni.

Mapa pogody zastąpiła tradycyjne ikony m.in. burgerem przypominającym słońce czy pudełkiem z frytkami, zapowiadającym nadchodzący deszcz. Ta niekonwencjonalna forma przepowiadania aury została oparta o osiem elementów menu, które ukazują wszystkie zmiany zachodzące w kwietniowej pogodzie.

Ben Newman z działu kreatywnego firmy Leo Burnett London tak skomentował kampanię: „Nie ufaj meteorologowi. W kwietniu McDonald’s ma cię w zasięgu wzroku”.

Bierz przykład od najlepszych i zainspiruj się kreatywną realizacją na Digital OOH!

Poznaj możliwości i skuteczność nośników DOOH

Zobacz co robimy na ekranach MORE