Owoce i warzywa w Jet Line na ekranach są stąd, że ONZ ogłosiło bieżący rok Rokiem Owoców i Warzyw.
Prawda, że mądrze?
Oczywiście jest to okazja, którą dobrze byłoby obchodzić zawsze, nie tylko w tym roku. Ale każdy powód do świętowania jest dobry. Postanowiłam, że będziemy świętować Rok Owoców i Warzyw na MORE. Zaplanowaliśmy roczny cykl, podzielony na pory roku, a do współpracy zaprosiłam zaprzyjaźnionych Partnerów.

Bez Diety oraz Owoce i warzywa?

Rok temu spotkałyśmy się z fantastycznymi Dziewczynami z Fundacji Kobiety bez Diety przy okazji cyklu „Kobiety, WiedźMY”.
Znakomity powód, by wrócić do współpracy.
Kobiety bez Diety znają  moc zdrowego jedzenia. Dla nas przygotowały tipy, jakie owoce i warzywa warto sezonowo kupować i jakie korzyści zdrowotne nam dają. My natomiast (my: czyli Martyna, Ola i ja) zilustrowałyśmy je przygotowując animacje poklatkowe. Do tej pory ożywiłyśmy kalarepkę, szparagi, jarmuż, botwinkę, marchew. Jesteśmy zachwycone efektami (Dziewczyny z Fundacji także), dlatego przebieramy nóżkami na kolejną sesję. Co za miesiąc? Na pewno truskawki, wiadomo.

Owoce to sztuka

DailyArt. w swojej aplikacji codziennie dzieli się z użytkownikami innym dziełem sztuki z jego opisem. Na ekranach MORE zobaczymy przygotowane przez nich spoty z obrazami, różnych twórców, z różnych epok historycznych, które łączy jeden temat. Zgadniecie jaki?

Ratuj żywność. Rok Owoców i Warzyw.

Połączyliśmy także siły z Too Good To Go, ponieważ to eksperci w ratowaniu żywności. Misją wywodzącej się z Danii aplikacji jest stworzenie świata, w którym zniknie problem marnowania jedzenia. Too Good To Go przygotowuje spoty z poradami, jak przechowywać żywność, co smacznego można zrobić z resztek zalegających w lodówce, czyli jak ratować warzywa i owoce na co dzień – a my pokazujemy tę wiedzę na #MORE.

Nie zapomnijcie wybrać się dzisiaj na bazarek po coś sezonowo zielonego i koniecznie wypatrujcie po drodze ekranów MORE.

Ekrany MORE to sieć 300 nośników DOOH zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, miastach GOPu, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.  Emitujemy na nich 10-sekundowe spoty, i co jest bardzo ważne w strategii Jet Line, z założenia to nie są spoty wyłącznie komercyjne. Od początku założyliśmy, że będzie to także kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy.  MORE nazywamy „Instagramem ulicy” i ogromnie się cieszymy ze współpracy ze świetnymi Partnerami.

w Jet Line na ekranach: owoce i warzywaw JetLine na ekranach owoce i warzywa w Jet Line na ekranach: Rok owoców i warzywRok owoców i warzyww Jet Line na ekranach: owoce i warzywa