Wizerunkowa kampania portalu Pyszne.pl na 65 ekranach DOOH to 7 dni akcji, w czasie których wyemitowaliśmy 491 400 – prawie PÓŁ MILIONA rotujących się spotów. Sieć cyfrowych nośników MORE to dotarcie z informacją do nowej grupy odbiorców. Do pieszych, którzy są w mieście, niedaleko ulubionych restauracji i którzy korzystając z dostępu do internetu, łatwo mogą zamówić danie na wynos.

  • Chcesz zjeść i w ten sposób pomóc ulubionym restauratorom, gdy ich lokale są zamknięte w czasie pandemii.
  • Chcesz zjeść w domu coś, co lubisz, ale nie możesz wyjść na miasto.
  • Chcesz zjeść, ale nie chce ci się gotować. Albo nie zdążysz zrobić zakupów.
  • Chcesz zjeść coś z rodziną albo znajomymi.
  • Chcesz po prostu coś zjeść.

Wszystko to mniej ważne, kiedy człowiek głodny. Teraz dowolny powód jest dobry, aby wejść na pyszne.pl i zamówić jedzenie z wybranej restauracji.

Do kampanii Pyszne.pl zostały przygotowane różne spoty. Zmiana treści i dostosowanie w tym wypadku przekazu do lokalizacji – miasta, dzielnicy – było prostym, bardzo wdzięcznym i bardzo atrakcyjnym zabiegiem. Emisja tak naprawdę dowolnej liczby spotów w ramach jednej kampanii to jedna z tych cech DOOH, których trudno nie docenić. (O innych zaletach i bardzo pożądanych cechach MORE przeczytasz tutaj).

Działasz lokalnie i wspierasz knajpki w sąsiedztwie? Pyszne.pl mówi: najlepsza dzielnica to ta nasza.
Zawsze chciałeś jechać na drugą stronę Wisły, ale jakoś się nie składało? Pyszne.pl: Teraz możesz zjeść u siebie.

Emisja kampanii odbywała  się na ekranach sieci MORE w konkretnych dzielnicach Warszawy, Krakowa, Wrocławia. 10-sekundowe spoty wyświetliliśmy z częstotliwością 1 x / na minutę. Łącznie wyemitowaliśmy prawie pół miliona rotujących się spotów.

pyszne.pl na MORE