Ekrany w naszej digitalowej sieci MORE (ekrany DOOH, o przekątnej 55”, emitujące 6 różnych spotów co minutę) są w 8 największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi i Katowicach, właściwie Katowicach i innych miastach GOP.
Osiem miast, osiem regionów i wcale nie taki jeden język polski, jak mogłoby się wydawać.

W kwietniu i maju emitowaliśmy na warszawskich ekranach spoty odnoszące się do pandemicznej rzeczywistości, jednocześnie realizując digitalowe inwestycje w innych miastach. Budowaliśmy sieć, do której kolejno dołączały: Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań i miasta GOP z Katowicami na czele.

Mimo wyobrażeń, założeń i marzeń pandemiczna rzeczywistość trwa, w Jet Line i w outdoorze też, i jest jasne, że jeszcze potrwa i najlepsze, co możemy robić, to robić swoje. I skoro  teraz mamy 400 ekranów w sześciu różnych miastach, sześciu różnych regionach, wykorzystaliśmy to.

Ludzie na świecie mówią w jakichś  6-7 tysiącach języków.
Tymczasem w Polsce mamy dwa języki: polski i kaszubski, kilka dialektów i kilkadziesiąt gwar. To bogactwo kultury, źródło różnorodności i inspiracji.
Jak je wykorzystaliśmy na DOOH?

Wlaśnie tak na MORE w Trójmieście:

I tak na MORE w Krakowie:

A tak na MORE w miastach GOP i Katowicach:

A tak w Poznaniu:

A w Warszawie i Wrocławiu nasze ekrany DOOH wyglądają jednakowo:

 

Mamy nadzieję, że wszystko się zgadza :)
A jeśli wiecie, jak zapisać to, co na ekranach w gwarze warszawskiej, koniecznie odezwijcie się do nas!

Jet Line (@more_by_jetline) • Zdjęcia i filmy na Instagramie