Jest nas MORE, czyli powiększamy sieć digital out of home.
Powiększamy MORE, sieć ekranów digital out of home. W wakacje startują nowe lokalizacje we Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście. Dołączą do ekranów w Warszawie i Krakowie. Dzięki temu reklamy na ekranach MORE możemy emitować Waszym klientom na 220 ekranach w 6 największych miastach w Polsce.
Po co to robimy?
Abyście mogli opowiedzieć o sobie innym: o swojej marce i idei. Przedstawić nowy produkt. Zaprosić na koncert, do sklepu, na wyprzedaż. Zaprosić do gry miejskiej, w której nagrodzicie swoich fanów i zdobędziecie nowych. Abyście mogli zwiększyć swoją obecność w miastach. Abyśmy mogli wesprzeć Wasze social media.
Dlaczego montujemy ekrany, a nie klasyczne nośniki?
Ponieważ chcemy, abyście Wasze komunikaty docierały do pieszych: mieszkańców i turystów, tych, co na rowerach i tych, co na hulajnogach. Emitujemy 10 -sekundowe spoty co 1 minutę, a to znaczy że możemy ich wyemitować właściwie dowolną liczbę. To wielka przewaga ekranów: dynamika i elastyczność. Możecie dowolnie zmieniać treść, aktualizować ją, proponować interakcję.
Dlaczego akurat 6 miast?
Sieć 220 ekranów MORE montujemy w 6 miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście będziemy mieć. W tych miastach nasi Klienci najczęściej szukają przestrzeni do komunikacji. Co nie znaczy, że w mniejszych nie – w mniejszych miastach także jak najbardziej potrzebują i szukają. Proponujemy wówczas ekrany MyLED albo nośniki mobilne: MobiJety i JetBike, stworzone właśnie dla kampanii miejskich. MobiJety i JetBike działają bardzo precyzyjnie: realizują zadanie w wybranych miejscach i jadą dalej.
A co między reklamami?
Ekrany DOOH dają wiele możliwości atrakcyjnego przekazu i dlatego są narzędziem komunikacji nie tylko reklamowej. Nasza sieć MORE to kanał dla wartościowego kontentu, treści informacyjnych, kulturalnych, lajfstajowych. Nazywamy go Instagramem ulicy i współpracujemy ze znakomitymi partnerami i pasjonatami, rysownikami, fotografikami, youtuberami. Najnowszym projektem są „Ślady Powstania Warszawskiego”, wystawa ponad 100 różnych zdjęć powstańczych, z których każde ilustruje historię miejsca lub najbliższej okolicy, w której znajduje się ekran.
A QR kody?
A QR kody mamy. Na ramach ekranów umieściliśmy kody QR, które na przykład podczas trwania wystawy „Ślady Powstania…” przenoszą widzów do podstron Muzeum Powstania Warszawskiego: do kalendarium Powstania, Fototeki i Archiwum Historii Mówionej. QR kody to prosty sposób na zaangażowanie ludzi i zaproszenie do udziału w czymś, co jest ważne lub potrzebne.
Stworzyliśmy MORE, czyli więcej przestrzeni do komunikacji.
Zwiększamy Waszą obecność w miastach.
Wspieramy Wasze social media.
Dajemy Wam przestrzeń do komunikacji.